Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Ėmėsi reklamuoti rankines

 
2010 02 20 0:00
K.Minogue nebijo reklamuoti savęs ir savo kūno.<br>Užsienio spaudos nuotrauka
K.Minogue nebijo reklamuoti savęs ir savo kūno.
Užsienio spaudos nuotrauka

Milijonus už savo dainas gaunanti australų dainininkė Kylie Minogue dar prisidurs pinigų ir už reklamą. Ji virs mage, pristatančia naujas 'Tous' rankines.

Praėjusiais metais žurnalas "Glamour" pagerbė dainininkę net dviejose kategorijose - išrinko K.Minogue Metų moterimi ir Metų menininke. Todėl, kai žurnalas jai pasiūlė prisidėti prie naujos "Tous" reklaminės kampanijos, Kylie mielai sutiko. Nuotraukose ji virs mage, kuri perpjauna savo antrininkę ir iš "Tous" rankinės ištraukia burtų lazdelę.

"Tous" rankinės buvo pradėtos gaminti Ispanijoje 1920 metais. Bendrovė šiuo ženklu dar žymi laikrodžius, papuošalus, kvepalus ir madingus aksesuarus. 2007 metais K.Minogue jau buvo tapusi šios kompanijos reklaminiu veidu.

Talentingoji 41 metų australė nepamiršta ir dainų. Išleidusi 10 albumų, ji jau kuria vienuoliktąjį, o jį užbaigusi ketina susilaukti vaikelio. Dainininkė išbandė jėgas ir kine gavusi vaidmenis keliuose filmuose. Ji taip pat parašė knygą vaikams ir turi savo vardu pavadintą kosmetikos priemonių liniją. Moterys noriai perka ir apatinį trikotažą, žymimą etikete "LoveKylie". Na, o savo tėvynėje K.Minogue net vadinama geriausiu Australijos prekės ženklu.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"