TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Grožio plaukams teikia maistas

2012 07 17 8:43

Šampūnu pasiekiamas efektas greitai dingsta, o maistas daro plaukus gražius nenaudojant jokių cheminių elementų.

Kad ir kas būtų kalbama iš televizorių ekranų, jokie šampūnai ir kondicionieriai niekada nesuteiks plaukams esminės naudos. Paprastai tos priemonės turi tam tikrų cheminių elementų, kurie stimuliuoja plaukų pigmentų ar kitų junginių, suteikiančių jiems grožio ir jėgos, gamybą. Tačiau šis efektas trumpalaikis - prapuola per keletą dienų. Vis dėlto kiekvienas žmogus gali padaryti taip, kad jo plaukai iš prigimties būtų puikūs ir nereikėtų naudoti jokių cheminių preparatų. Tereikia neužmiršti tam tikro maisto.

* Neriebi raudona mėsa. Ji turi daug naudingų mikroelementų ir pirmiausia - geležies. Ypač rekomenduojama vyrams, kuriems per 40, nes tai geriausia šiandien dietologams žinoma profilaktika nuo plikimo.

* Kiaušiniai. Jie turi biotino ir vitamino B, kurie maitina galvos odą ir atitinkamai gerina plaukų mitybą. Ypač rekomenduojama tada, kai plaukai lūžinėja.

* Bananai, alus, avižos, razinos. Šie produktai priskiriami vienai grupei, nes turi daug silicio, kuris plaukams yra gyvybiškai svarbus. Būtent nuo šio elemento organizme priklauso plaukų storis ir stiprumas.  

* Tamsiai žalios daržovės. Špinatai ir brokoliai turtingi vitaminų A ir C, kurie padeda išsiskirti odos riebalams. Tačiau dėl to neverta baimintis. Riebalai būtini plaukų sveikatai, nes atlieka natūralaus kondicionieriaus funkciją.

* Austrės. Jos, taip pat kiti jūrų produktai puikiai saugo nuo plikimo. Šis maistas gana efektyvus ir ginantis nuo pleiskanų.   

* Saldžiosios bulvės. Jos turtingos beta karotino. Šis junginys labai naudingas odai, taip pat plaukams, nes saugo nuo išsausėjimo.

* Pupelės. Jos turi ypatingų baltymų, kurių žmogui paprastai trūksta. Šie baltymai reikalingi plaukams maitinti.

* Citrusiniai vaisiai. Iš jų gauname visą rinkinį vitaminų, naudingų sveikatai. Jie taip pat svarbūs, kad plaukai normaliai augtų.

* Omega-3 riebalai. Saugo plaukų folikulus, kad visada būtų geros būklės, maitina juos ir neleidžia senti. Taip pat yra svarbūs nuplikimo profilaktikai.

* Alyvuogių aliejus. Jis suteikia plaukams blizgesio ir jėgos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"