TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Grožis pelno milijonus

2016 09 01 6:00
Nėra lygių Gisele Bundchen pagal uždirbamas sumas mados ir grožio pramonėje. Reuters/Scanpix nuotrauka

Nors Gisele Bundchen nebevaikšto podiumu, jos banko sąskaita ir toliau pranoksta visų manekenių šioje pramonėje.

Žurnalas „Forbes“ paskelbė 2016 metų geriausiai mokamų modelių sąrašą, ir brazilų gražuolė vėl jame užima pirmą vietą.

36 metų Gisele per praėjusius metus uždirbo kvapą gniaužiančius 30,5 mln. dolerių (27,36 mln. eurų) ir beveik 20 milijonų aplenkė antroje vietoje likusią Adrianą Limą – ši uždirbo 10,5 mln. dolerių (9,4 mln. eurų).

Įspūdingas ne tik G. Bundchen finansinis pranašumas, bet ir tai, kad ji daugiausia uždirba jau 14-us metus iš eilės, nuo pat 2002-ųjų.

Nors nebevaikšto podiumu, G. Bundchen ir toliau pasirašo dideles mados sutartis su garsiomis firmomis, be to, turi įvairių verslo įmonių. Pasak „Forbes“, buvusi „Victoria's Secret“ manekenė nuo savo jau dešimtmečius trunkančios karjeros pradžios uždirbo daugiau kaip 430 mln. dolerių (386 mln. eurų), ir ši suma vis auga.

„Forbes“ pažymi: „Ji daug uždirba iš pelningų kvepalų ir grožio sutarčių su „Chanel“, „Carolina Herrera“ ir „Pantene“, taip pat reklamos „Arezzo“ batams ir „SkyTV“ jos gimtojoje Brazilijoje... Atsidėti pinigų jai padeda ir jos pačios apatinių drabužių linija bei odos priežiūros produktai.“

A. Lima, ilgiausiai dirbantis „Victoria“s Secret“ „angelas“ per visą kompanijos istoriją, šiemet uždirbo daugiausia per savo karjerą – iš sutarčių su tokiomis kompanijomis kaip „Victoria“s Secret“, „Maybelline“, laikrodžių firma IWC.

Nors Gisele ir toliau dominuoja, didžiausią šuolį šiemet padarė Kendall Jenner. Jos uždarbis padidėjo 150-čia proc., iki 10 mln. dolerių (9 mln. eurų). Nors K. Jenner ir toliau gauna užsakymų, naujas jos sėkmės veiksnys yra socialinė žiniasklaida. 64,4 mln. „Instagram“ sekėjų padėjo netikrai Kim Kardashian seseriai pelnyti milijonų dolerių vertės sutartis su tokiomis firmomis kaip „Estée Lauder“ ir „Calvin Klein“. Ji dalijasi trečiąja vieta su Karlie Kloss, šiemet padvigubinusia savo uždarbį.

K. Kloss turėjo daugiausia sutarčių iš visų sąrašo modelių: reklamavo 18 skirtingų prekių ženklų, tarp kurių buvo „L“Oréal“ ir „Swarovski“.

Nuo K. Jenner ir K. Kloss nedaug atsilieka dvi naujokės: Gigi Hadid ir britė Rosie Huntington-Whiteley. Joms penktą sąrašo vietą garantavo uždirbti 9 mln. dolerių (8 mln. eurų) iki mokesčių.

Dar viena socialinės žiniasklaidos favoritė G. Hadid tą šlovę taip pat pavertė doleriais: daugiau kaip 22 mln. jos „Instagram“ sekėjų pelnė jai sutartis su „Maybelline“ ir „Tommy Hilfiger“. Ir visa tai – dar neatšventus 22-ojo gimtadienio.

„Mūsų verslas pasikeitė, – sakė K. Jenner atstovaujančios „The Society Management“ prezidentas Chrisas Gay. – Šios manekenės tampa vis įtakingesnės, nes yra žiniasklaidos perdavimo kanalai, ne tik žmonės, galintys būti reklamos veidu, bet ir galingos platinimo priemonės.“

Beveik trečdalis šiemetinio sąrašo modelių yra naujokės. Tarp jų yra trys „Victoria“s Secret“ manekenės Lily Aldridge, Jasmine Tookes ir 20-metė Taylor Hill, jauniausia sąrašo narė. „Victoria“s Secret“ „angelai“ sudaro 30 proc. daugiausia uždirbančių sąrašo manekenių, iš dalies – dėl pelningų sutarčių su šia kompanija.

Šiemet tik 30 proc. daugiausia uždirbančių modelių yra iš JAV. Sąraše yra trys brazilės ir trys britės – 13-oje vietoje esanti Kate Moss su 5 mln. dolerių (4,5 mln. eurų), Cara Delevingne ir R. Huntington-Whiteley, taip pat dvi olandės – Doutzen Kroes ir Lara Stone.

Dauguma į sąrašą patekusių manekenių yra baltaodės ir tobulai atitinka standartinius dydžius. Tai lemia įvairovės trūkumą ant podiumų ir reklamos kampanijose.

Neseniai atliktas tyrimas, per kurį buvo išanalizuota šių metų pavasario spausdintinė reklama, parodė, kad 78,2 proc. modelių buvo baltosios, juodaodės sudarė 8,3 proc., azijietės – maždaug 4 proc., ispanakalbės – 1,7 procento.

20 geriausiai mokamų pasaulio modelių nuo pernai birželio 1 iki šių metų birželio 1 dienos kartu uždirbo 154 mln. dolerių (138 mln. eurų) iki mokesčių. Visos šios manekenės bendrai turi beveik 200 mln. „Instagram“ sekėjų.

Modelių vyrų sąraše nėra, nes paprastai jie šiame versle uždirba daug mažiau nei moterys. Kai praėjusį kartą 2013 metais „Forbes“ sudarė tokį sąrašą, pirmą vietą jame užėmė 1,5 mln. dolerių (1,35 mln. eurų) uždirbęs Seanas O“Pry.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"