Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITROŽIŲ KARAIMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Į gimtadienį susirinko tūkstančiai nepažįstamųjų

 
2016 12 28 6:00
Gimtadienis prasidėjo mišiomis./ dailymail.co.uk nuotrauka

Į vienos penkiolikmetės gimtadienį mažame Meksikos miestelyje susirinko tūkstančiai žmonių, nes kiek anksčiau jos tėčio sukurtas filmukas, kuriame jis „visus“ kviečia į vakarėlį, tapo internetine sensacija.

Pirmadienį prie Rubi Ibarros Garcios namų laukė minia reporterių. Jie buvo paprašyti kiek pasitraukti, kad mergina galėtų dalyvauti mišiose. Taip prasidėjo Rubi 15-asis gimtadienis – tradicinė įžengimo į brandos amžių šventė, kuri Meksikoje vadinama quinceanera.

Skaičiuojama, kad gimtadienyje dalyvavo apie 10 tūkst. žmonių.dailymail.co.uk nuotrauka

Internete pasklidus svečius kviečiančiam filmukui, į vakarėlį buvo pažadėję atvykti net 1,2 mln. žmonių. Paaiškėjus, koks populiarus yra filmukas, tėvas pareiškė, kad juo siekė pakviesti tik kaimynus ir draugus, bet pabrėžė, kad nė vienas asmuo nebus išvarytas.

Vietos pareigūnai „metų šventę“, kaip ją pavadino Meksikos žiniasklaida, perkėlė į didelį atvirą lauką ir nusiuntė ten saugumo komandą. Lauke buvo pastatyta tuzinas palapinių ir valgiais nukrautų stalų. Tūkstančius atvykusių svečių pasitiko blizgančia suknele ir tiara pasidabinusi Rubi.

Rubi Ibarra Garcia ir jos tėvas Crescencio Ibarra šoka per merginos penkioliktąjį gimtadienį, kurį vietos spauda pavadino metų švente.AFP/Scanpix nuotrauka

Šitokia minia svečių susirinko dėl kiek anksčiau šį mėnesį paviešinto filmuko, kuriame merginos tėvas pareiškė, jog „visi yra kviečiami“ į vakarėlį, kuriame gros trys vietinės grupės, bus maisto ir netgi žirgų lenktynės. Vaizdo klipe merginos tėvas Crescencio Ibarra pažadėjo, kad žirgų lenktynių nugalėtojui bus įteiktas 10 tūkst. pesų (apie 460 eurų) piniginis prizas.

Neaišku, kodėl būtent šis filmukas taip išpopuliarėjo – socialinės žiniasklaidos vartotojai juo pasidalijo daugiau nei 800 tūkst. kartų. Žmonės taip pat ėmė kurti fiktyvius renginio plakatus, vadinamuosius memus. Tokiu filmuko populiarumu nusprendė pasinaudoti net Meksikos oro linijų bendrovė „Interjet“. Savo feisbuko puslapyje ji paviešino skelbimą, kuriame klausė: „Ar vyksi į Rubi 15-ąjį gimtadienį?“ Skrydžiui į Rubi gyvenamą valstiją bendrovė siūlė 30 proc. nuolaidą.

AFP, BNS, bbc.com, „Lietuvos žinių“ inf.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
Rožių karaiSportasŠeima ir sveikataTrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"