Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITROŽIŲ KARAIMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Įvertino lietuvio dizainą

 
2016 11 15 19:20
Asmeninio albumo nuotraukos

Menininkas Ernestas Zacharevič sukūrė viskio „Blue Label“ butelių dizainą, skirtą kinų Naujiesiems metams. Proginis piešinys buvo pristatytas žymaus prekės ženklo „Johnnie Walker“ renginyje Malaizijoje, o keturi tūkstančiai šių specialių butelių Azijos rinkoje pasirodys 2017-aisiais.

Kompanijos „Johnnie Walker“, atstovai į pasaulyje garsų lietuvį gatvės menininką kreipėsi prieš daugiau nei pusę metų su idėja sukurti naują viskio įpakavimą kinų Naujųjų metų proga. Ernestas, kuris į vieną kultūriškai įvairiausių Malaizijos miestų Penangą atsikraustė prieš šešerius metus, nusprendė, kad produkto dizainas galėtų atspindėti ne tik pradinį įspūdį apie šalį, bet ir kaip įvairios tradicijos skleidėsi palaipsniui tampant nuolatiniu gyventoju.

Produktus juosiantis dizainas atsiveria sudėjus keturis butelius kartu, kai keturi piešiniai sudaro vientisą kūrinį. Čia žaismingai susipina gatvės meno bei klasikinės kinų keramikos motyvai – tokį dizainą įkvėpė Ernesto patirtys apsigyvenus Penange, kur ypač jaučiama kultūrų samplaika.

2017 metų sausį vyks aukcionas, kurio tikslas – parduoti tris unikalius menininko pasirašytus keturių „Blue Label“ butelių rinkinius. Visos surinktos lėšos bus skirtos Ernesto pasirinktai labdarai – Sumatros Orangutangų Bendruomenei. Tai yra Kembridže įkurta organizacija, remianti nevyriausybines gamtos apsaugos įstaigas Indonezijos Sumatros saloje.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
Rožių karaiSportasŠeima ir sveikataTrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"