TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Jaunimo mados pranašai

2008 02 15 0:00
Viktoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas.
AFP/Scanpix nuotrauka

Olandų dizainerių duetas "Victor ir Rolf" (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų drabužių kūrėjai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį - taip pat kerpasi plaukus, perka to paties stiliaus akinius ir drabužius.

Dueto moto - vengti tipiškų vyriškumo standartų. Dizainerių nuomone, vyras nebūtinai turi būti atletiškas ir atrodyti kaip karjeros laiptais sėkmingai kopiantis vadybininkas. Svarbiausia - vidinės vertybės, švelnumas ir paslaptingumas. "Mūsų mada grindžiama džentelmeno sąvoka", - teigia Rolfas.

Neseniai pasirodė "Victor & Rolf" vyriški kvepalai "Antidote" ("Priešnuodis"), dvelkiantys gėlių aromatais. "Jais nepasikvepinęs jaučiuosi tarsi būčiau visiškai nuogas", - prisipažįsta Rolfas. Naujieji kvepalai turėtų padėti vyrams atsispirti prieš viską, kas nuodinga. "Mūsų idėja - pagelbėti vyrams dieną pradėti pasikvepinus kvepalais, skatinančiais teigiamus jausmus."

Dizaineriai visiems savo kūriniams parenka išradingus pavadinimus.

Pavyzdžiui, viena drabužių kolekcija buvo pavadinta "Atominė bomba", kita - "Juodoji skylė", kvepalai gavo pavadinimą "Gėlių bomba". "Siekiame parodyti gyvenimo sudėtingumą", - tokį pasirinkimą paaiškina Victoras.

Pirmoji Victoro ir Rolfo kolekcija pasirodė prieš ketverius metus. Vyrukai sugalvojo patys kurti drabužius vieną dieną nutarę, kad neturi kuo apsirengti. "Mums atrodė, kad vyrų mada arba per daug rėksminga, arba per daug kukli, trūko tarpinių variantų", - dabar aiškina išgarsėjęs Victoras. "Neketinome skelbti revoliucijos šioje srityje", - tęsia Rolfas.

Dueto nuomone, šiuolaikinė mada nėra diktatas, tik laisvė: minčių ir saviraiškos. "Visiškai nekreipiame dėmesio į tendencijas - tai mūsų nedomina. Mėginame kurti amžinąją madą. Po dešimties metų pažvelgę į mūsų šių dienų kolekciją žmonės turėtų pagalvoti: "Oho!", - įsitikinę dizaineriai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"