TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Kaip pasipelnyti iš skyrybų

2011 11 20 13:33

Santuokos institucijos skilimas duoda naudos ne tik teisininkams. Vis daugiau žmonių ieško būdų, kaip iš skyrybų pasipelnyti taip pat kaip iš vestuvių.

Pasaulyje nuolat mažėja santuokų. Didžiojoje Britanijoje nuo 1972 metų, kai vedybų buvo rekordiškai daug, iki šiol jų sumažėjo 45 procentais. 2008-aisiais kiekvienai santuokai teko vienerios skyrybos. Žmonėms, turintiems verslo gyslelę, tai reiškia, kad vis mažiau galima uždirbti surišant santuokos mazgą, o vis daugiau - jį perkertant.

Prekybos centrų tinklo "Debenhams" savininkas praėjusiais metais išdidžiai pranešė, kad pirmas mažmeninės prekybos srityje pradeda sudarinėti dovanų, skirtų išsituokusiems žmonėms, sąrašus. Šią mintį jam pakišo visuotinis susidomėjimas Katie Price skyrybomis, o ypač šventė, kurią gražuolė surengė ta proga ir per kurią buvo teikiamos dovanos. Daugelio skyrybų atveju partneris ir partnerė dalijasi turtą perpus, o bičiuliams paskui tenka kompensuoti stalo indų, virtuvės įrangos trūkumus, taip pat antklodžių ir patalynės stygių, kad gulant į lovą nereikėtų kiekvieną kartą prisiminti buvusįjį ar buvusiąją. 

Braitone išsituokusiems žmonėms kasmet organizuojamos specialios mugės, pavadintos "Pradėk iš naujo". Jos šiek tiek primena knygų parodas. Čia galima pasikalbėti su finansų patarėjais, psichologais ir gyvenimo kokybės pagerinimo ekspertais, reklamuojančiais savo paslaugas greta vedybų agentūrų ir teisininkų firmų. Susidomėjimas mugėmis toks didelis, kad jos nuolat keliasi iš miestų į miestus.

Atmosferos sušildymas

Skyrybų verslas pradedamas plėtoti ir internete. Jau galima įsigyti atvirukų su linkėjimais skyrybų proga, kompiuterių pelių padėklų, puodukų ir marškinėlių su atitinkamais užrašais. Atvirukai skirti plačiam spektrui klientų. "Sveikinimai skyrybų proga" parengti padoriems asmenims, o ūmūs ponai, kurių niekaip neišeina vadinti džentelmenais, gali siųsti sau lygiems atvirukus su užrašu: "Gali siusti, nėr ko jos plūsti" (2,35 svaro). Interneto puslapiuose, kuriuose reklamuojami reikmenys, skirti vaikų šventėms, neseniai imta prekiauti ir dovanomis skyrybų proga - pavyzdžiui, juodais satininiais šalikais, turinčiais užrašą "Tai per mane".

Žmonės, norintys visam pasauliui paskelbti, kad džiaugiasi neseniai atgauta laisve, gali tai padaryti nusipirkę stilingus marškinėlius, ant kurių pavaizduotas besišypsantis veidas ir užrašyta: "Ką tik išsiskyręs (išsiskyrusi)". Internete juos galima nusipirkti už 21,5 svaro.  

"Fay Millar" specializacija - kepti tortus išsituokiantiesiems. Įmonės gaminiai kainuoja nuo 200 iki 800 svarų, bet už tą kainą galima gauti tortą su nuotakos figūrėle, nuspiriančia jaunikį nuo aukščiausios platformos. "Mėgstame spręsti temą humoristiškai. Nesame nusiteikę piktoms emocijoms ir kerštui, todėl daugelis mūsų figūrėlių įvairiai sprendžia savo santykius. Skyrybos gali būti baisios, todėl norime daryti smagius tortus, kad jie sušildytų atmosferą", - aiškino įmonės atstovas.  

Naujame rinkos sektoriuje atsiranda vietos ir turizmo agentūroms. Heather Mills, buvusi Paulo McCartney žmona, pasirašiusi ištuokos dokumentus pakvietė bičiulius į Nekerio salą, kuri priklauso Richardui Bransonui. Ta kelionė atsiėjo apie 250 tūkst. svarų.   Britų restoranai reklaminiuose lankstinukuose suskato girtis, kad organizuoja "visokių rūšių šventes - nuo vedybų metinių iki skyrybų".

Geltona saulutė

Japonijoje skyrybų šventės irgi tampa vis populiaresnės. Tokios ceremonijos kulminacija - ypatingu plaktuku drauge suskaldomas žiedas. Moteris būna apsivilkusi taip pasiūta suknele, kad įspūdingiausiai atrodo iš užpakalio, todėl kai išsiskyrusioji išeina, išsiskyrusysis mato ją iš geriausios pusės. Kiti papročiai - tostai "Kad niekada nebepasimatytume" ir simboliški pasivažinėjimai atskiromis rikšomis.

Naujo skyrybų verslo kūrėjas yra Hiroki Terajus, trisdešimtmetis Tokijo verslininkas. Prieš metus, kai išsituokė pažįstama porą, jis sumanė organizuoti skyrybų ceremonijas. Per tris mėnesius į H.Terajų kreipėsi daugiau kaip 700 asmenų. Jo verslas ypač pagyvėjo, kai šį pavasarį Japoniją nusiaubė tragiškas cunamis. "Žmonėms teko iš naujo permąstyti savo gyvenimą. Kai kurie galbūt padarė išvadą, jog darbas jiems svarbesnis negu šeima, ir įgavo jėgų, kad išsiskirtų", - svarstė H.Terajus. Daug jo klientų ryžtasi skirtis ir dėl to, kad nori grįžti pas gimines į kaimą.  

"Tokia ceremonija leidžia emocionaliai užbaigti vieną skyrių", - pabrėžė verslininkas. H.Terajaus šventėse yra dalyvavusios poros nuo 21 iki 57 metų. Kai kurios norėjo kartu suvalgyti tortą, kitų vyrų buvusios žmonos atvyko pasipuošusios baltomis suknelėmis. Japonijoje labai populiari ir geltonos saulutės spalva, kuri reiškia draugystę ir platonišką prieraišumą. "Visos ceremonijos buvo labai jaudinamos", - patikino H.Terajus. 

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"