Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Kaune pristatytos naujausos mados ir stiliaus tendencijos

 

Prekybos ir pramogų centre „Kauno Akropolis“ trečiadienio vakarą gausybė žinomų žmonių susirinko į renginį „Mada eina“.

Renginio metu buvo pristatytos prekės ženklų „Ivo Nikkolo“, „Replay“, „Guess Marciano“, „Monton“, „Pierre Cardin“, „Mohito“, „Vilniaus kailiai“, „NS King“, „Deichman“ naujausios rudens bei žiemos kolekcijos. „Šių kolekcijų pristatymu kartu su „Kauno Akropolis“ stengėmės parodyti netik naujausias mados ir stiliaus tendencijas, bet ir įvairovę.“ – sako renginio stilistė I. Daugirdaitė.

„Atidaromoji šio renginio kolekcija prasidėjo nuo „Ivo Nicolo“ prekės ženklo, kurio kolekcija apėmė tiek klasikinius „Chanel“ motyvus, tiek įmantrias aksesuarų bei drabužių detales. Labai išsiskyrė „PIERRE CARDIN“ prekės ženklas – elegantiškas formalus miestietiškas stilius kartu su išradingomis ir žaismingomis detalėmis. Uždaromoji MOHITO kolekcija pati žaismingiausia – skirta veikliai, drąsiai, finansiškai nepriklausomai moteriai, kuri vengia nuobodžios elegancijos, vertina prabangą ir išskirtinumą.“, – sako I. Daugirdaitė.

Renginį vainikavo demonstruojamos prašmatnios, stilingos ir svajingos vakarinės suknelės, sukurtos mados namų „INŽI“. Modeliams lėtai žingsniuojant scenoje muzikinį foną kūrė grupė „Electronic I“.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"