TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Knyga atskleidžia viešbučių paslaptis

2015 05 08 6:00
Viešbučių gyvenimas turi savo užkulisius. Getty Images/AFP nuotrauka

Viešbučių svečiai vagia viską, kas tik nepritvirtinta, stiklinės kambariuose neplautos, o vos prieš kelias valandas iš jūsų kambario galėjo būti išneštas numirėlis... Tai - viešbučių kasdienybė.

Jacobas Tomsky knygoje "Galvos lovose: nutrūktgalviški prisiminimai apie viešbučius, sukčiavimą ir vadinamąjį svetingumą" ("Heads in Beds: A Reckless Memoir of Hotels, Hustles, and So-Called Hospitality") rašo, kad iš viešbučių vagiama viskas, kas neprikalta vinimis: šiukšliadėžės, paklodės, nuotolinio valdymo pulteliai - bet koks daiktas numeryje keliautojui gali pasirodyti vertas suvenyras. Ką jau kalbėti apie minkštą baltą chalatą su viešbučio logotipu! Kaip tik jį galima pasisavinti taip, kad niekas nė nepastebėtų. Autorius žino, kaip tai padaryti: "Ateinate į kambarį, imate chalatą ir dedate į savo lagaminą. Tada skambinate į registratūrą ir sakote, kad numeryje nėra chalato. Vargu ar kas nors tikrins jūsų bagažą."

Viešbučių darbuotojai elgiasi ne ką geriau negu lankytojai. Paprastai svečiams užsakoma įvairių tualetinių ir vonios priemonių, tik ne visos jos pasiekia kambarius. "Geruose viešbučiuose pasirūpinama ir šlepetėmis, ir skutimosi peiliukais bei kremu, ir dantų pasta bei dezodorantu. Ne visi žino, kad kai kurių šių dalykų reikia patiems paprašyti registratūroje", - rašo J. Tomsky.

Dirbdamas viešbučiuose jis labiausiai mėgo neštis namo mažus šokoladukus, kuriuos kambarinės padeda ant pagalvės arba stalelio. "Be jų neapsiėjo nė vienas mano vakarėlis nuo 2000 iki 2004 metų", - prisipažįsta J. Tomsky.

Įdomu sužinoti, kad netiksliai nurodžius suvartotus produktus iš minibaro greičiausiai nieko nenutiks. Klysta tie, kurie mano, jog patikrinęs minibarą viešbutis įtrauks trūkstamus gėrimus ir užkandžius į kliento sąskaitą arba išskaitys absurdiškai didelę jų kainą iš svečio kredito kortelės. Viešbučiai to vengia, nes produktų galėjo nepadėti ir personalas. Ar svečiui patiko, ar jis dar grįš, yra kur kas svarbiau nei tai, kad žmogus galbūt suvalgė tą šokoladinį batonėlį...

Ar viešbučių numeriai iš tikrųjų švarūs? Pasak knygos autoriaus, išvalyti kambarį užtrunka nuo pusvalandžio iki valandos, priklauso nuo to, kokį jį paliko svečias. Užuolaidos ir kilimai atiduodami valyti tik kartą per metus. Kai kurie daiktai kambariuose tikrai nėra švarūs, pavyzdžiui, pulteliai. Juos valydamos kambarinės nenaudoja ploviklių, nes bijo sugadinti. Priemonių indams plauti jos apskritai neturi, tad stiklinės bus greičiausiai praskalautos vandenyje su šampūnu arba tik pablizgintos servetėle.

Seife galima drąsiai laikyti vertingus daiktus - darbuotojai tikrai neturi visrakčio. Jo reikėtų prašyti saugumo tarnybos viršininko, jei svečias pamirštų kodą.

Nemaloniausias dalykas viešbutyje - kliento mirtis. Beje, tai pasitaiko ne taip jau ir retai. Viešbučius dažnai renkasi savižudžiai. "Mirtis - viešbučio kasdienybės dalis", - tvirtina J. Tomsky. Darbuotojai turi labai aiškias instrukcijas, ką tokiu atveju daryti. Pirmiausia reikia pasirūpinti, kad to nepastebėtų kiti viešbučio gyventojai, taip pat jokiu būdu neaptarinėti su jais, kas nutiko. Velionis bus išneštas pro atsarginį išėjimą, kambarys dezinfekuotas, ir į jį įsikels naujas svečias.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"