Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
ĮDOMYBĖS

Lietuvių įmonė sukūrė „Manchester United” būdą virtualiai susitikti su gerbėjais

 

Naujųjų medijų agentūra „Gluk Media“ tapo pirmąja Lietuvos bendrove, užmezgusia bendradarbiavimą su vienu vertingiausių pasaulio futbolo klubų – „Manchester United“. „Gluk Media“ sukūrė virtualios realybės projektą su Luis Nani, Antonio Valencia, Chicharito ir Marouane Fellaini. Nufilmuoti futbolininkai tapo projekcijos, kurioje gali dalyvauti jos žiūrovai, dalimi.

„Šį papildytos realybės projektą įgyvendinome Azerbaidžano mobiliojo ryšio operatoriaus „BakCell“ užsakymu. Jį praėjusią savaitę išbandė daugiau kaip 10 tūkst. tarptautinės parodos „Bakutel 2013“ lankytojų. Manau, kad 2013 m. tai buvo vienas iš didžiausių Europoje sukurtų reklaminių papildytos realybės projektų“, – sakė „Gluk Media“ vadovas Andrius Juvko.

Bendrovės atstovai kartu su „BakCell“ reklamos agentūros „McCann“ darbuotojais futbolininkus filmavo Mančesteryje. „Tarp darbuotojų taip pat turime „Manchester United“ fanų, jie buvo sužavėti, kad gali dirbti su šia komanda. Todėl labai tikimės, kad šis projektas bus ne vienintelė mūsų galimybė bendradarbiauti su klubo futbolininkais“, – pridūrė A.Juvko.

Papildytos tikrovės instaliacija su „Manchester United“ veikia taip: gerbėjas ateina prie instaliacijos ir ekrane mato futbolininkus, o tarp jų – save. Jis gali kartu šokinėti, džiaugtis laimėta pergale. Kompiuteryje įvedus lankytojo pavardę, komandos žaidėjai iškelia ir jam teikia vardinius „Manchester United“ marškinėlius. Ši ir kitos akimirkos fotografuojamos, o nuotraukos keliauja tiesiai į gerbėjo „Facebook“ profilį.

„BakCell“ turi ilgalaikę rėmimo sutartį ir yra viena oficialių „Manchester United“ rėmėjų, bendrovė taip pat yra oficiali komandos ryšio tiekėja NVS šalyse. „Bakutel 2013“ įrengtame bendrovės stende šiemet lankėsi legendinis ekipos puolėjas Andy Cole. Jis bendravo su lankytojais ir susitiko su komandos fanais.

Lietuviams „Gluk Media“ daugiausia pažįstama iš kalėdinių darbų – pasakos – 4D projekcijos ant Vilniaus Katedros sienos, papildytos realybės kalėdinės televizijos „Magic TV“ V. Kudirkos aikštėje ir kitų. Daugeliui matytos bendrovės projekcijos renginyje „Tebūnie naktis“ ir LOGIN.

Didelę dalį novatoriškų sprendimų bendrovė eksportuoja – ji kuria 3D, 4D, papildytos realybės ir kitus projektus įmonėms ir organizacijoms iš daugiau kaip 13 šalių, tarp darbų užsakovų – „Philips“, „Audi“, „Toyota“, „Sony Ericsson“, „McDonald‘s“ ir kiti.

...

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"