TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Maisto į namus projektas apjungs 100 restoranų

2014 05 27 11:13
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Maisto į namus paslaugą dažniausiai siūlo tik didieji restoranų tinklai, mažesni restoranėliai bei kavinės tokią paslaugą savo klientams siūlo retai: reikia investicijų, transporto ir papildomų darbuotojų. 

Pastebėjęs tokią tendenciją, verslininkas Juozas Berlickas įkūrė maisto išvežimo paslaugą į namus teikiančią UAB „FoodOut.lt“. Planuojama, kad iki metų pabaigos naujasis projektas vienys mažiausiai 100 restoranų ar jų tinklų visoje šalyje.

Bendrovė sujungia vartotojus su restoranais ir jų patiekalus atveža klientams. Šiuo metu paslauga veikia tik Vilniuje, bet jau birželį ją išbandyti galės Kauno ir Klaipėdos gyventojai. Lietuvos sostinėje „FoodOut.lt“ siūlo rinktis bei į namus ar biurą užsisakyti patiekalus iš daugiau kaip 40 restoranų. Kas savaitę prie projekto prisijungia po kelis naujus partnerius.

„Su mumis bendradarbiaujantys restoranai daro tai, ką jie moka geriausiai – gamina maistą, o mes kokybiškai ir profesionaliai pasirūpiname visais kitais dalykais – nuo klientų, kurie dabar viską ras vienoje vietoje, pritraukimo iki jų užsisakyto maisto pristatymo į namus ar biurą. Bendradarbiavimas su mumis restoranams patrauklus ir tuo, kad jiems siūlome naujų pardavimo kanalų, kurių jie iki šiol nenaudojo. Tai mūsų interneto svetainė ir programėlė, leidžianti norimus patiekalus išsirinkti ir užsisakyti savo išmaniuosiuose įrenginiuose – telefonuose bei planšetiniuose kompiuteriuose“, – sako Juozas Berlickas, viešojo maitinimo srityje turintis per 10 metų patirties.

Verslininko teigimu, naujoji „FoodOut.lt“ platforma naujų galimybių atveria mažoms ar tik pradedančioms veiklą maitinimo įstaigoms, nes jiems nereikia kurti nuosavos maisto išvežiojimo infrastruktūros.

„Lietuvos restoranų rinka pastaraisiais metais augo 6-8 proc., o maisto pristatymo į namus kiekiai – beveik dvigubai. 2013 metų TNS duomenys rodo, kad Lietuvoje maistą į namus užsakinėja 361 tūkst. žmonių. Dar 474 tūkst. tokios paslaugos nėra išbandę, nors ir lankosi restoranuose bei kavinėse. Tai be jokios abejonės rodo rinkos augimo potencialą, o mane paskatino steigti maisto išvežimo į namus įmonę“, – teigia J. Berlickas.

Gegužės mėnesį startavusio „FoodOut.lt“ interneto svetainėje per dieną apsilanko keli tūkstančiai vartotojų, projektas per dieną sulaukia iki 100 užsakymų. Planuojama, kad iki metų pabaigos šioje platformoje apjungus mažiausiai 100 skirtingų restoranų ar jų tinklų, „FoodOut.lt“ per mėnesį sulauks daugiau kaip 35 tūkst. užsakymų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"