Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Nauja lietuviško apatinio trikotažo kryptis – stilingos inovacijos

 

Ketvirtadienio vakarą, Vilniuje buvo pristatytas sėkmingai užsienio rinkose startavęs naujas lietuviškas apatinio trikotažo prekės ženklas /ABOUT-Baltic Underwear/, kurio gaminių pakuotės Dizaino savaitės metu buvo apdovanotos Lietuvos dizaino prizo „Geras Dizainas 2014” diplomu.

Į renginį susirinkę Lietuvos prekinių ženklų eksportą skatinančių institucijų, mados verslo bei dizaino atstovai artimiau susipažino su naujausios kartos prekės ženklu iš Lietuvos, brėžiančiu visiškai naują baltiško mados dizaino kryptį tarptautinėse rinkose, kuriose /ABOUT/ jau pelnė pažangaus ir inovatyvaus gaminio reputaciją.

„/ABOUT/ prekės ženklas buvo sukurtas įeiti į tarptautines rinkas su atraktyvia idėja, kuri pirkėjus paskatintų vienu metu išbandyti ir inovacijas tekstilėje ir naujus produktus iš Baltijos kraštų. Taip mes samoningai kuriame naują etiketės „Made in Lithuania” reputaciją”, – teigia prekės ženklo kūrėjai.

Specialiai šiam prekės ženklui sukurta /HealhtyFit design/ koncepcija suderina funkcionalų ir minimalistinį dizainą bei ypatingais priedais prisodrintas medžiagas, kurios drabužiams suteikia patrauklių papildomų savybių. Bičių vaško, alijošiaus ar šilko proteino medžiagų minkštikliai puoselėja odą ir pasižymi antibakteriniu poveikiu, sidabro jonų apsauga naikina kvapus, o aktyviam poilsiui skirtos termomedžiagos reguliuoja temperatūrą odos paviršiuje.

Prekės ženklo /ABOUT/ valdytojas ir gamintojas yra AB “Utenos trikotažas”.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"