TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Nepriklausoma Grimaldžių tradicijų tęsėja

2012 05 26 9:59

Charlotte Casiraghi pasisekė - ji gimė turtingoje ir kilmingoje Monako princų šeimoje, o karališkųjų pareigų turi tiek mažai, kad savo gyvenimą gali pasukti tokia linkme, kokia jai patinka.

Monako Grimaldžių šeimos moterys dažniausiai asocijuojasi su Caroline ir Stephanie - princesėmis, kurių antgamtiškas grožis ir meilės ryšiai ilgus metus davė darbo paparaciams. Tačiau dabar jos - vidutinio amžiaus moterys, o Caroline jau vyresnė net už savo motiną princesę Grace, kuri žuvo autoavarijoje būdama 52-ejų. Dėmesys vis dažniau krypsta į trečios kartos Grimaldžius, ypač Charlotte Casiraghi, 25-erių Caroline dukrą, kuri yra ketvirtoji eilėje į Monako kunigaikštystės sostą.

Caroline stengėsi, kad Charlotte ir kiti du jos vaikai augtų be jokių rūpesčių, pavojų ir nereikalingo žiniasklaidos dėmesio. Iš pradžių jie gyveno viloje pietų Prancūzijoje, paskui - Fonteneblo mieste netoli Paryžiaus. Per tuos metus į paparacių ir bulvarinės spaudos akiratį Charlotte patekdavo itin retai.

Tačiau būdama vos 16 metų ji buvo paskelbta viena geidžiamiausių nuotakų pasaulyje.

Bet tikroji žvaigždžių valanda išmušė tik dabar. Praėjusį rudenį ji pasirodė ant prancūziško "Vogue" viršelio su 24 puslapių fotosesija viduje. Mergina pasipuošė "Cartier" deimantiniais auskarais, zomšiniais Christiano Laboutino aukštakulniais ir "Dior", "Chanel", "Celine" drabužiais. Prieš kelias savaites Charlotte tapo naujuoju "Gucci" veidu pretenzingoje reklamos kampanijoje, kur atskleidžiamas Monako gražuolės pomėgis jodinėti arkliais. "Ji įkūnija ne tik jojikės grožį ir eleganciją, bet ir yra nuostabi sporto ambasadorė", - tvirtina "Gucci" kūrybos direktorė Frida Giannini.

Atrodo, kad Ch.Casiraghi trokšta išlįsti iš savo kilmingų giminaičių šešėlio labai savitu būdu. Ji stengiasi pabrėžti savo nepriklausomybę nuo Monako, Viduržemio jūros rojaus. Tačiau vadinti jos modeliu nederėtų: reklamos kampanijai "Forever Now" mados namai "Gucci" jai parinko tinkamesnį "pagrindinės veikėjos" epitetą. Ir Charlotte tvirtina, kad reklamuoja ne "Gucci" gaminius, bet mados namų dvasią. Grimaldžių šeima yra ilgametė "Gucci" klientė: Grace Kelly buvo viena svarbiausių klienčių, princesė Caroline taip pat mėgsta elegantiškus šių mados namų drabužius, o Charlotte jų paslaugomis naudojasi jau trejus metus.

Beje, Ch.Casiraghi pasiryžo tapti reklaminiu "Gucci" veidu dėl labai banalios priežasties - pinigų, kurių jai reikia išlaikyti žirgams. "Dalyvauti jojimo varžybose yra labai brangu. Vieną dieną žirgai turi būti nugabenti į Dubajų, kitą - į Ispaniją, reikia mokėti už jų priežiūrą ir prajodinėjimą. "Gucci" labai padeda, išrašydamas čekius su daugybe nulių", - įsitikinęs Prancūzijos žurnalistas, rašantis apie įžymybes, Stephane'as Bernas.

Mergina galėjo rinktis visai kitą gyvenimo kelią ir susirasti sau šiltą vietelę dėdės princo Alberto II svitoje. Ji negali didžiuotis princesės titulu, nes jos tėvas Stephano Casiraghi, žuvęs, kai mergaitei buvo vos ketveri, buvo nekilmingas jaunuolis, paprastas Italijos verslininkas. O Monake jokie titulai neperduodami per motinos liniją. "Mano mama princesė, o aš - ne. Tačiau esu valstybės vadovo dukterėčia, todėl turiu tam tikrų pareigų, nieko labai ypatingo ar suvaržančio", - pasakojo Ch.Casiraghi Prancūzijos "Vogue".

Baigusi filosofiją Sorbonos universitete mergina tapo profesionale jojike ir pasinėrė į rašymą, redagavimą ir vaizdo klipų kūrimą. Didžiąją laiko dalį ji leidžia Paryžiuje, labai retai duoda interviu spaudai, mėgsta prabangius drabužius. Monako oficialiuose priėmimuose Ch.Casiraghi pasirodo labai retai, o jei atvyksta - spindesiu užgožia kitas damas. Net orūs diplomatai atsidūsta, pamatę merginą pilnomis lūpomis, aistringomis akimis, ilgais kaštoniniais plaukais. "Ji yra nepaprastai švytinti asmenybė. Ji šviečia iš vidaus, spinduliuoja grožį ir šilumą", - teigė Prancūzijos ambasadorius Monake Hugues Moret.

Kovo pabaigoje ji užgožė Alberto žmoną, princesę Charlene, labdaringame renginyje pasirodydama rugiagėlių spalvos "Chanel" suknele be petnešėlių, o praėjusiais metais per jųdviejų vestuves neabejotinai grojo antruoju smuiku po nelaimingosios nuotakos. Nors ji nelaikoma kilmingu asmeniu, jos kilmė dažnai pakiša koją. Žiniasklaida plačiai aprašinėjo Charlotte romaną su Londono galerijos savininku Alexu Dellalu, o šį sausį savaitraštis "Paris Match" ir dar trys prancūzų bulvariniai leidiniai paskelbė apie jos romantinius ryšius su Gadu Elmalehu, vienu garsiausių Prancūzijos komikų, vyresniu už Charlotte 16 metų. Atsakydama į publikacijas Ch.Casiraghi pasielgė gana drastiškai - padavė ieškinį ne tik civiliniam, bet ir baudžiamajam teismui. Apskritai Monako kunigaikštystės aukštuomenei būdinga smarki kova su žiniasklaida. Vos prieš kelias dienas princas Albertas padavė į teismą britų "The Sunday Times" ir reikalauja daugiau nei 300 tūkst. svarų nuostoliams atlyginti. 2011 metais praėjus vos dienai po princo vestuvių su Pietų Afrikos Respublikos plaukike Charlene laikraštyje pasirodė straipsnis, kuriame skelbiama, kad princas Albertas dalyvauja rimtoje nusikalstamoje veikloje ir net nesiruošia kaip nors spręsti kunigaikštystę krečiančių finansinių korupcijos skandalų.

"The New York Times", LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"