TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Padėkos diena: Keptas kalakutas

2012 11 17 9:00

Patiekalui reikės: 1 kalakuto (maždaug 8 kg svorio), 0,5 puodelio minkšto nesūdyto sviesto, maždaug 1 l kalakutienos sultinio, 8 puodelių paruošto įdaro (kalakuto įkimšimui), pagal skonį druskos ir šviežiai maltų pipirų.

Pirmiausia įkaitinkitę orkaitę iki 165° C laipsnių. Kalakutą kepsime ant žemiausios lentynėlės orkaitėje.

Paruoškite kalakutą (jei reikia, nupjaukite kaklą ir išvalykite vidurius), nuplaukite ir nusausinkite popieriniu rankšluosčiu. Kepimo skardoje paguldykite kalakutą ant nugaros, prikimškite įdaru. Kalakutą įtrinkite minkštu sviestu su druska ir pipirais.

Paruoštą kalakutą apdenkite folija iš viršaus, supilkite 2 puodelius kalakutienos sultinio į kepimo skardą ir pašaukite kalakutą į orkaitę. Kas 30 min. palaistykite kalakutą bekepant išsiskyrusiomis sultimis. Kai išgaruos kepimo metu atsiradusios sultys, įpilkite papildomai po 1-2 puodelius kalakutienos sultinio. Po 2,5 val.kepimo nuimkite kalakutą dengiančią foliją.

Iš viso kalakutą kepsime apie 4 val. 80° C laipsnių orkaitėje.

Išėmus kalakutą iš orkaitės perkelkite jį į didelę lėkštę. Leiskite kalakutui pastovėti ir atvėsti dar kokių 20-30 min. prieš pjaustant.

Kaip tiksliai gaminti ir pjaustyti kalakutą, galite pažiūrėti apačioje pridėtame video.

Skanaus!

Kaip ruošti kalakutą, pridedame video:

Štai čia pamatysite, kaip paprastai ir lengvai supjaustyti kalakutą:

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"