TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Persivalgymas - neprašytas švenčių palydovas

2012 12 22 0:00
emmagem.com nuotr.

Persivalgymas - problema, užklumpanti organizmą labai netikėtai. Ši būsena dažniausiai pasireiškia, kai žmonės, būdami labai alkani, ima valgyti ne tik greitai, bet ir nejausdami saiko. Kaip išvengti sveikatos negalavimų švenčių metu ir nesijausti nusidėjusiu joms praūžus?

Prasta savijauta gali sugadinti visus švenčių džiaugsmus. Dar blogiau, jei pošventinį laikotarpį Naujaisiais Metais lydės negalavimai, kilę dėl persivalgymo. Norint išvengti panašių rezultatų reikėtų turėti omenyje keletą paprastų dalykų.

Prisiminkite, jog sotumo pojūtis ateina tik po kurio laiko, todėl vaišintis reikėtų neskubant, iš lėto, darant pertraukėles pokalbiams su šeima ar žaidimams su vaikais. Suaugusio žmogaus skrandžio talpa vidutiniškai siekia 500 ml, t.y. daug maž dvi stiklines. Tad per šventes rekomenduojama ne valgyti, o tik po truputį ragauti įvairaus maisto.

Pasninkavimo tradicija ypatingai naudinga organizmui prieššventiniu laikotarpiu, todėl neturėtų būti pamirštama. Tam tikrų maisto produktų atsisakymas, porcijų dydžių ribojimas ir dažnesnis užkandžiavimas mažesniais kiekiais šiek tiek išvalo organizmą. Pasninkavimas padėtų pasitikti šventes neapsunkusiu skrandžiu ir, pripratus prie mažesnio maisto kiekio, nepulti piktnaudžiauti vaišių stalo gardumynais.

Prieš sėdant prie šventinio stalo naudinga išgerti stiklinę vandens, likus 10 minučių iki valgio. Šis kiekis paruoš organizmą priimti maistą ir pripildys skrandį, todėl sotumo jausmą tuo metu pajausite greičiau ir apsisaugosite nuo persivalgymo.

Gerti skysčius yra naudinga ne tik siekiant išvengti persivalgymo, bet ir šiam nemalonumui įvykus. Jaučiant sunkumą skrandyje, rekomenduojama gerti silpnai gazuotą mineralinį vandenį.

Bene svarbiausia tai, jog po persivalgymo nereikėtų eiti prigulti, o atvirkščiai - pajudėti, pasivaikščioti. Judėdami ne tik sudeginsite papildomas kalorijas, bet ir pagerinsite virškinimą.

Gražių ir saikingų švenčių!

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"