TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Populiariausias įvaizdis 2015-aisiais – Marilyn Monroe

2015 01 05 11:44
XX amžiaus penktojo dešimtmečio pabaigoje Norma Jeane įžengė į „Max Factor“ studiją būdama tamsiaplaukė. O išėjo virtusi kultinio grožio platinine blondine raudonomis lūpomis ir ryškiomis blakstienomis. Nuo tada Norma Jeane visiems laikams tapo žaviąja Marilyn Monroe.

Kompanijos „Max Factor“ įkūrėjas – kosmetikos gamintojas Maxas Factoras – savo karjerą pradėjo kurdamas makiažus kino aktoriams. Tai jis, sukūręs visą pasaulį pavergusį įvaizdį, pavertė Normą Jeane popkultūros ikona Marilyn Monroe. Šiemet „Max Factor“ dėka garsioji kino žvaigždė atgimsta iš naujo, kartu suteikdama naujos jėgos dešimtmečius populiarioms raudonoms lūpoms ir ryškioms blakstienoms.

2015-aisiais sukanka 80 metų nuo tada, kai M. Factoras jaunesnysis Holivude atvėrė savo makiažo studijos duris ir ėmė keisti kino industrijos elito įvaizdį. Pati garsiausia jo klientė buvo Norma Jeane. XX amžiaus penktojo dešimtmečio pabaigoje ji įžengė į „Max Factor“ studiją būdama tamsiaplaukė. O išėjo virtusi kultinio grožio platinine blondine raudonomis lūpomis ir ryškiomis blakstienomis. Nuo tada Norma Jeane visiems laikams tapo žaviąja M. Monroe.

„Marilyn dėka liepsnojančios raudonos lūpos, kreminė oda ir ryškiai įrėmintos akys tapo XX amžiaus penktojo dešimtmečio grožio etalonu. Jau beveik 80 metų šis įvaizdis yra vienas populiariausių grožio ir mados pasaulyje. Ir joks kitas įvaizdis taip neišryškina moters grožio kaip šis“, – sako kompanijos „Max Factor“ kūrybos vadovė Pat McGrath.

Norėdama akimirksniu suteikti modeliams ypatingo žavesio ji dažniausiai naudoja raudonus lūpų dažus „Ruby Tuesday“ – jie buvo Marilyn mėgstamiausi ir yra vieni populiariausių tiek tarp vizažistų, tiek tarp viso pasaulio moterų. „Tai pati žaviausia raudona spalva“, – teigia P. McGrath.

Tiesa, kompanija „Max Factor“ visada tikėjo, kad žavesys pasireiškia nepriklausomai nuo makiažo – tai požiūris į gyvenimą. „Tai tiesiog tobulai įkūnijo Marilyn. Toks požiūris skatina moteris būti drąsias ir nestokoti pasitikėjimo savimi. Tad su savo naująja ambasadore Marilyn šiemet sieksime iš naujo įžiebti meilę žavesiui“, – sako kompanijos viceprezidentas Esi Eggleston Bracey.

Vienas pirmųjų kompanijos žingsnių – projektas socialiniuose tinkluose #GlamJan. Jis kviečia viso pasaulio moteris savo žavesį paryškinti pasitelkus makiažą ir, pasisėmus įkvėpimo iš Marilyn istorijos, ryžtis tokiems savo išvaizdos pokyčiams, kokie iki šiol atrodė neįmanomi. Ir, žinoma, įamžinti juos asmenukėje (selfie) pažymint ją #GlamJan.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"