Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITROŽIŲ KARAIMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Prancūzijos geležinkeliai kelia grėsmę „Chanel No 5“ kvepalams

 
2016 12 03 14:40
AFP/Scanpix nuotraukos

Kvepalų gamintoja „Chanel“ piktinasi Prancūzijos planais pietinėje šalies dalyje nutiesti greitojo traukinio liniją, kuri, anot įmonės, sukels pavojų gėlėms, naudojamoms jos garsiųjų kvepalų „ Chanel No 5“ gamyboje.

Prabangių prekių milžinė pagrasino pasitraukti iš Graso – pasaulio prabangių kvepalų sostinės, jeigu greitojo traukinio linija bus nutiesta per Provanso laukus, kuriuose auga jos kvepalams skirtos gėlės.

Pasak „Chanel“, vienam 30 mililitrų „ Chanel No 5“ buteliukui pagaminti prireikia 1 tūkst. jazminų žiedų ir tuzino šimtalapių rožių, kurios auginamos netoli Grase veikiančio įmonės kvepalų fabriko.

Įmonė įspėja, kad naudojant bet kokioje kitoje vietoje užaugintų jazminų žiedus legendinių „Chanel No 5“ kvapas neišvengiamai pasikeis.

Atvirame laiške planus nutiesti greitojo traukinio liniją per Provanso gėlių laukus „Chanel“ pavadino „katastrofa“.

„Viaduko įrengimas ir reguliarus greitųjų traukinių eismas šiais gėlių laukais“ sužlugdys tradicinius Graso regiono amatus, pridūrė įmonė.

Pasak „Chanel“, prie Graso auginamų gėlių kokybė yra „unikali, išskirtinė... ir, kuriant „Chanel“ kvepalus, yra nepakeičiama“.

Žūtbūt reikia investicijų

Tuo tarpu Prancūzijos valstybės valdoma geležinkelių operatorė SNCF įrodinėja, kad dėl naujos 6,7 mlrd. eurų vertės linijos kelionė Prancūzijos Rivjera nuo Marselio iki Nicos sutrumpės viena valanda.

Pasak įmonės, ši linija yra labiausiai apkrauta Prancūzijoje, neįskaitant Paryžiaus, ir jai žūtbūt reikia investicijų.

Kelionė iš Paryžiaus į Nicą šiuo metu trunka maždaug šešias valandas.

„Chanel“ jau kartą buvo pavykę apginti gėlių laukus – tąkart buvo planuota netoli jų įrengti sąvartyną.

Coco Chanel (Koko Šanel) šį legendinį kvapą sukūrė 1921 metais ir jis greitai tapo naujo tipo moters – nepriklausomos ir šiuolaikiškos – simboliu.

Šis kvapas tapo garsiausiais 20-ojo amžiaus kvepalais. Pasak žurnalo „Vogue“, po buteliuką šių kvepalų pasaulyje parduodama kas 30 sekundžių.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
Rožių karaiSportasŠeima ir sveikataTrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"