Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
ĮDOMYBĖS

Premjeras moka už gerbėjus internete

 
LŽred@lzinios.lt
2014 03 13 6:00
D.Cameronas džiaugiasi naujų gerbėjų gausa „Facebook” puslapyje. birmighammail.co.uk nuotrauka

Didžiosios Britanijos premjero Davido Camerono komanda sugalvojo, kaip padidinti negausų premjero gerbėjų būrį socialiniuose tinkluose. Ministro pirmininko partija nusprendė, kad atėjo metas investuoti į savo lyderio įvaizdžio gerinimą internete.

Premjero viešųjų ryšių komanda ilgą laiką liūdnai stebėjo gerbėjų niekaip nepritraukiančias D.Camerono paskyras socialiniuose tinkluose. Neseniai ministro pirmininko puslapiais domėjosi kur kas mažiau interneto vartotojų nei gerokai žemesnes pareigas einančių politikų paskyromis.

Premjero komanda ėmėsi gelbėti silpną premjero įvaizdį. Nepatvirtintais duomenimis, Konservatorių partijos strategai paklojo tūkstančius svarų iš partijos fondo lėšų D.Camerono paskyrų reklamai. „Facebook” socialiniame tinkle atsirado daugybė skelbimų, skatinančių vartotojus apsilankyti britų premjero paskyroje.

„Facebook” atstovai nekomentavo, ar internete pasirodžiusi informacija apie konservatorių piniginius sandorius su kompanija yra tikra. Tačiau reklamos specialistai skaičiuoja, kad naujoji viešųjų ryšių strategija D.Camerono partijos piniginę iš viso galėjo paploninti 7,5 tūkst. svarų (daugiau nei 31 tūkst. litų).

Nepaisant oponentų kritikos, naujoji D.Camerono darbuotojų taktika pasitvirtino. Premjero gerbėjų skaičius socialiniuose tinkluose „Facebook” ir „Twitter” per mėnesį išaugo daugiau nei dvigubai.

independent.co.uk

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"