Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
ĮDOMYBĖS

Pūkuotas Jėzus akinių reklamoje

 
2012 09 19 8:39
Akinių reklama su "pataisytu" Borchos Kristumi. /Užsienio spaudos nuotrauka

Kažin ar senai ispanei akiniai būtų padėję, bet tai, ką ji padarė, gali padėti akinių firmai. 

Neseniai pasaulį apskriejo kurioziška ir tragiška naujiena apie tai, kaip vieno Ispanijos miestelio 80 metų gyventoja "pataisė" apsilupusią Jėzaus freską bažnyčioje. Tasai neatpažįstamai keistas ir labai juokingas bei netgi mielas Jėzus sulaukė neregėto populiarumo visame pasaulyje, o dabar jį savo tikslams panaudojo akinių kompanija "Optics Schilling". Jos plakate, kuris vadinasi "Močiutė", pavaizduota moteris su "Optics Schilling" akiniais, o jai už nugaros - molbertas su "restauruota" Borchos miesto freska. Reklaminės kampanijos šūkis: "Look & Look Better" ("Žiūrėk ir atrodyk geriau").

Freską "Ecce Homo" pataisiusios Cecilios Jimenez darbą įvertinę ekspertai vietoj Kristaus su erškėčių vainiku išvydo gauruotą padarą, panašų į beždžionę. Žiniasklaida senyvos parapijietės triūsą pavadino blogiausia restauracija istorijoje, tačiau atsirado ir paveikslą užsistojusiųjų. Jiems C.Jimenez darbas atrodo tikras šiuolaikinis menas, lygus Edvardo Muncho ir Amedeo Modigliani modernistiniams kūriniams, tad jie ragina išsaugoti freską tokią, kokia ji yra dabar.

"Best Ads on TV", LŽ

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"