TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Radijas – toli gražu ne atgyvena

2015 08 21 6:00
Amerikiečiai noriai perka prekes ir paslaugas, reklamuojamas radijo bangomis. forbes.com nuotrauka

Amerikiečių vartotojų įpročius tirianti kompanija „Nielsen“ neseniai paskelbė, kad daugiausia JAV gyventojų pasiekia būtent radijo bangomis perduodama informacija. Įmonės duomenimis, kiekvieną savaitę radijo klauso 93 proc. šalies gyventojų, o televizorių žiūri tik 87 procentai.

Tai reiškia, kad vien Jungtinėse Valstijose radiją nuolatos įsijungia 243 mln. gyventojų, dažniausiai vairuodami automobilius. Būtų galima teigti, kad radijas yra pati mobiliausia žiniasklaidos priemonė net ir šiais išmaniųjų telefonų ir planšečių laikais. Apklausų duomenys rodo, kad pastaraisiais prietaisais vartotojai dažniausiai naudojasi būdami namie arba darbo vietoje, o ne kur nors keliaudami. Tuo metu radijo dažniausiai klausomasi kelyje.

Maža to, amerikiečiai mieliau perka prekes ir paslaugas, reklamuojamas per radiją, nei per televiziją ar internetu. Liepos mėnesį Prancūzijoje įsikūrusi tarptautinė rinkos tyrimų kompanija IPSOS nustatė, kad 52 proc. JAV gyventojų, išgirdusių reklamą per radiją, įsigijo prekę. Iš to paties produkto reklamą pamačiusiųjų per televizorių ar internete jį įsigijo atitinkamai 48 proc. ir 39 procentai.

forbes.com, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"