TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Rankinių kūrėjai „Gėda Pelėda“ atidaro parduotuvę, kurios greitai neliks

2014 12 02 13:23

Rankų darbo odos gaminių kūrėjai „Gėda Pelėda“ gruodžio 4 d. Vilniuje, prekybos ir renginių centre VCUP, atidaro „Pop Up“ tipo parduotuvę, kuri veiks tik Kalėdų laikotarpiu ir sostinės gyventojus bei svečius kvies įsigyti limituotos kolekcijos kūrinių.

„Gėda Pelėda“ – lietuviškų rankinių, kuprinių, delninių, piniginių ir kitų odinių aksesuarų kūrėjai, džiuginantys ne tik išskirtinę kokybę ir stilių vertinančius šalies pirkėjus, bet ir gausų būrį Lietuvos garsenybių. Kūrėjų rankinėmis puošiasi Beata Nicholson, Lavija Šurnaitė, Ugnė Skonsmanaitė, Gražina Baikštytė, Simona Nainė, Rūta Meilutytė, Agnė Zacharevičienė ir daugelis kitų.

Odinių gaminių manufaktūra veiklą pradėjo 2013 metų vasarą ir šiandien gali pasiūlyti daugiau nei 50 įvairių modelių ir odos spalvų kombinacijų. Kūrybiniai ir gamybos procesai vyksta Kauno Senamiestyje įsikūrusiose dirbtuvėse. Visi gaminiai yra rankų darbo, sukurti iš itin kokybiškos itališkos ir lietuviškos natūralios odos, naudojant kitas aukščiausios kokybės natūralias medžiagas, kaip antai natūralaus lino pluoštas. Visas gamybos procesas vyksta rankomis, tad vienos rankinės kūrimas gali trukti 10 ar 12 darbo valandų. Būtent dėl šios priežasties įprastai kiekvienas gaminys kuriamas pagal individualų užsakymą ir jo reikia laukti 2-3 savaites ar ilgiau. „Pop Up“ klientams rankinių laukti nereikės, jas bus galima įsigyti iškart.

„Pop Up“ parduotuvės pasaulio didmiesčiuose pradėjo kurtis prieš gerus dvidešimt metų. Pats pavadinimas sako, jog tai trumpam atsidaranti dizainerio prekybos vieta, kuri lauks pirkėjų tik tam tikrą laiko tarpą. Tokios prekybos vietos dar aktualesnės šiandien, kai prekybą vykdome tik internetu. Daugelis pirkėjų, prieš įsigydami mūsų kūrinius, nori juos paliesti ir pasimatuoti“, – apie parduotuvės idėją pasakoja „Gėda Pelėda“ vadovė Kristina Lisauskė. Pasak dizainerės, koncepcijos įgyvendinimo idėja gimė dar vasaros pradžioje, tačiau pats pasiruošimas mažai manufaktūrai nebuvo lengvas, nes „Pop Up“ parduotuvei skirtų gaminių kūrimas truko ilgiau nei 700 darbo valandų.

„Pop Up“ parduotuvę į svečius pakvietusio formalios aprangos jaunimui prekės ženklo „8 To Go“ vadovas Donatas Puodžiukynas sakė, jog bendradarbiavimu su „Gėda Pelėda“ jie pradeda „Pop Up“ parduotuvių seriją. „Mes, būdami jaunimo aprangos kūrėjai, nuolat sekame madą, naujas tendencijas, tad tokios išskirtinės koncepcijos įgyvendinimas mus labai žavi, – sakė Donatas Puodžiukynas. – Manome, kad tai bus puiki pradžia, esame suplanavę daugiau „Pop Up“ parduotuvių ateityje“.

„Gėda Pelėda“ parduotuvės atidarymo renginys vyks Vilniuje, prekybos ir renginių centro VCUP penktajame aukšte, „8 To Go“ parduotuvės patalpose gruodžio 4 dieną nuo 18.30 iki 20.30 val. Renginio lankytojai galės susitikti su „Gėda Pelėda“ dizainere Kristina Lisauske ir susipažinti su naujausiais manufaktūros kūriniais. Muzikiniu renginio fonu rūpinsis „Zip Fm“ laidų vedėjas Jonas Nainys, veiks „Vero Cafe“ skonių laboratorija.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"