TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Restoranas slepia negražius lankytojus

2013 11 09 6:00
Jei restorano darbuotojas pasiūlo atsisėsti atokiau, galbūt vertėtų susirūpinti savo išvaizda. thelocal.fr nuotrauka

Viena prabangiame Paryžiaus restorane dirbusi moteris atskleidė žiniasklaidai skandalingą faktą - jo klientai buvo sodinami prie stalų pagal patrauklumą.

Restoranas "Georges" įsikūręs prestižiniame Paryžiaus (Prancūzija) rajone. Visos jo sienos yra skaidrios, tad ten pat veikiančiame Pompidou muziejuje besilankantys žmonės kaip ant delno mato gardžiais patiekalais besimėgaujančius restorano klientus.

Pompidou centro restorane "Georges" dirbusi moteris prancūzų laikraščiui "Le Canard Enchainé" pasakojo, kad jos vadovybė griežtai laikėsi politikos prie labiausiai iš lauko matomų staliukų sodinti patraukliausius lankytojus, o ne tokius išvaizdžius klientus - restorano gilumoje. Kai padavėja nepaisydavo šių nuostatų, įstaigos vadybininkas duodavo moteriai pylos. Be to, pareikšdavo, kad "nesilaikydama taisyklių ji kenkia restorano įvaizdžiui".

Buvusią "Georges" padavėją labiausiai šokiravo tai, jog administracija nė nesistengė slėpti šios diskriminuojančios politikos. Vadybininkai naujiems darbuotojams aiškiai ir be užuolankų paaiškindavo, kurios vietos turi būti siūlomos gražiems, o kurios – negražiems klientams.

"Jei atėjęs žmogus patrauklus, sodinate jį čia, prie lango, jei negražus - ten, giliau. Nereikia būti genijumi, kad suprastum tokią paprastą tvarką", – ramiai išpyškindavo vadybininkai.

Buvusi "Georges" darbuotoja juokėsi, kad nemažai sunkumų restorano vadovybei keldavo asmenys, rezervuojantys staliuką telefonu. Tačiau ir tokiu atveju iš darbuotojų buvo reikalaujama atidumo. Esą iš skambinančiojo kalbos manieros, vartojamų žodžių galima nuspėti, kokia vieta – prie lango, ar kur nors kamputyje, turėtų būti rezervuojama klientui.

Nesugebėdami iššifruoti skambinančio asmens kalboje slypinčių "užuominų", restorano darbuotojai turėdavo pasakyti, kad staliukų skaičius labai ribotas, ir pasiūlyti žmogui užeiti bei vietoj išsiaiškinti, ar pavyks gauti staliuką tą vakarą. Žinoma, iš tiesų tai nulemdavo tik kliento išvaizda.

Vis dėlto kai kuriems lankytojams restorano administracija darydavo išimtis. Dažniausiai, anot buvusios "Georges" darbuotojos, taip būdavo pamaloninami garsūs, nors ir negražūs, žmonės - aktoriai, muzikantai arba politikai.

thelocal.fr

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"