TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Romeo pradėjo modelio karjerą

2012 12 28 9:21
"Puikus debiutas", - sako žinovai (Romeo reklamuoja "Burberry"). /Užsienio spaudos nuotrauka

Būdamas vos dešimties Victorios ir Davido Beckhamų sūnus Romeo pradėjo karjerą šokdamas iškart labai aukštai - jis debiutavo "Burbarry" reklamos kampanijoje.

Kaip teigia žinovai, tai buvo tik laiko klausimas, kada R.Beckhamas apsispręs pasukti į pramogų verslą. Mat ne tik jo visame pasaulyje garsūs tėvai pasinėrę į mados bei drabužių dizaino sritį (tėtis dažniausiai pozuoja vienais apatiniais) - vidurinis Beckhamų sūnus pasižymi tikrai pradinės mokyklos mokiniui nebūdingu stiliaus pojūčiu.

"Vakar per vakarienę Romeo vilkėjo eilutę su marškiniais ir kaklaraiščiu. Štai ką jis mielai vilki kiekvieną dieną", - dar prieš trejus metus apie vidurinėlį žurnalui "Harper's Bazaar" pasakojo jo mama.

Kol broliai Brooklynas ir Cruzas mieliau mėgaujasi paplūdimiu, Romeo pluša su mama, kuri turi savo madingų drabužių prekės ženklą. "Kiti berniukai tik nori lėkti į paplūdimį, - pridūrė Victoria. - Jam tai neįdomu. Tarsi jis sakytų: aš noriu dirbti su mamyte. Jis varto kolekciją, čiupinėja medžiagas, pateikia savo nuomonę."

Romeo broliams - 13 ir 7 metai, o sesutė - tik vienų metukų.

Jaunajam Romeo patinka ir tėčio stilius. Rudenį jis buvo nufotografuotas rodantis savo tatuiruotę. Ant sprando berniukui ištatuiruota "Harper" - jo mažosios sesutės vardas. Tačiau užrašas padarytas blunkančiu rašalu. Nors tai netikra tatuiruotė, ji tiksliai atkartoja tikrąją, kurią Romeo tėtis Davidas pasidarė pernai gimus dukrelei.

Simpatiškas ir gražus Beckhamų sūnus dabar pristato 2013 metų pavasario ir vasaros "Burberry" kolekciją. Kaip tikras dabišius, plačiai šypsodamasis, jis vilki "Burberry" paltą ir rankoje žaismingai sukinėja skėtį. Firma sako, kad su užkrečiama jauno žmogaus energija pradeda savo kampaniją, kurioje dera nauja ir sena. Dirbti su Romeo jos atstovams buvo tikras džiaugsmas. Dešimtmetis sulaukė daugiausia dėmesio ir tapo tikra pristatymo žvaigžde.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"