Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
ĮDOMYBĖS

S.Gainsbourgas atgimė reklamose

 
2011 06 16 0:00
S.Gainsbourgo muzika turėtų suvilioti kvepalų mėgėjus.
Užsienio spaudos nuotrauka

Prancūzų dainininkas Serge'as Gainsbourgas, kurio dainos tapo Prancūzijos seksualinio išsilaisvinimo himnais, atgimsta kvepalų reklamose.

"Christian Dior" ir "Guerlain" nusprendė, kad užkietėjęs rūkalius, provokatorius ir genialus dainų kūrėjas labiausiai tinka jų kvepalams "Miss Dior" ir "Shalimar". Reklamų kūrėjai tikisi žiūrovus užburti jo seksualumu trykštančia muzika. Rusės ir žydo šeimoje gimęs dainininkas juokdavosi iš savo išvaizdos - didelės nosies ir atlėpusių ausų, tačiau nuolat persigėrusiam menininkui tai nesutrukdė į lovą privilioti daugybę žymių moterų. Garsiausia jo meilužė buvo Brigitte Bardot.

Kvepalų "Shalimar" reklamoje modelis Natali Vodianova rangosi nuoga nepaklotoje lovoje ir groja S.Gainsbourgo melodija "The Initials BB". Pati kontroversiškiausia S.Gainsbourgo daina "Je t'aime... Moi Non Plus", kuri sukėlė skandalą Vatikane ir BBC ją uždraudė, skamba per "Miss Dior" reklamą, režisuotą Sofios Coppolos. Reklamoje Natalie Portman herojė vaikštinėja po apartamentus Paryžiuje, ilgėdamasi savo mylimojo.

Šiais metais Prancūzija mini 20-ąsias S.Gainsbourgo mirties metines. Ta proga sukurti keli dokumentiniai ir vaidybiniai filmai apie dainininką, išleista anksčiau negirdėta muzika. S.Gainsbourgo kapas Paryžiaus Monparnaso kapinėse nuklotas gėlėmis, cigaretėmis ir metro bilietų šaknelėmis - užuomina į jo dainą apie nelaimingą bilietų kontrolierių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"