Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITROŽIŲ KARAIMULTIMEDIJA
ĮDOMYBĖS

Socialiniuose tinkluose pradėjo sklisti „Real is beautiful“ mada

 
2017 02 10 11:50

Departamentas kritikos sulaukė žiniasklaidai paskelbus, kad platformoje su šūkiu #Real is beautiful (Tikra yra gražu) naudojamos ne Lietuvoje darytos iliustracijos, socialiniuose tinkluose dėl to kritikos strėles pradėjo leisti ir politikai, ir kiti vartotojai. 

Socialiniame tinkle „Facebook“ sukurta netikra grupė, pavadinta „Real is beautiful“, kurioje pašiepiama Turizmo departamento platforma „Lithuania. Real is beautiful“, Lietuvai garsinti naudojusi pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas. Pateikiame grupės „Real is beautiful“ idėjas. Padaryta apmaudi klaifa privertė Turizmo departamento vadovę Jurgitą Kazlauskienę atsistatydinti.

Eifelio bokštas virto televizijos bokštu

„Iš pradžių vilniečiai nekentė šio statinio. Laikraščių redakcijos bei valstybinės institucijos gaudavo galybę nemalonių laiškų, kuriais vietiniai piktinosi neva statinys darko miesto vaizdą ir visiškai nedera prie senųjų pastatų.

Šiandien praeities karo kirviai užkasti, o televizijos bokštas laikomas vienu pagrindinių Lietuvos simbolių.“

Flamingai tapo gandrais

„Gandras – nacionalinis Lietuvos paukštis. Šalčiams paspaudus išlydėjome rožinius draugus į šiltuosius kraštus, o žiemai einant į pabaigą, žvalgomės dangun, laukdami kol ilgakojai sveiki gyvi grįš namo.“

Lizdeika – indėnu

„Lizdeika jį vadino ne be priežasties, mat dar vaikystėje rado erelio lizde. Apie su paukščiais praleistą vaikystę žyniui visą gyvenimą primindavo plunksnų karūna.Anot legendos, Lizdeika susapnavęs geležinį vilką, nurodžiusį: „sostinė čia stovės, o jos garsas sklis po visą pasaulį.“ Kunigaikštis Gediminas tąsyk jo paklausė ir padarė kaip lieptas.“

Politikų „trolinimai“

Ūkio ministerija prašo Valstybinio turizmo departamento vadovybės pasiaiškinimų, kodėl Lietuva pasaulyje reklamuojama užsienyje darytomis nuotraukomis.

Departamentas kritikos sulaukė žiniasklaidai paskelbus, kad platformoje su šūkiu #Real is beautiful (Tikra yra gražu) naudojamos ne Lietuvoje darytos iliustracijos.

Po šios žinios paskelbimo socialiniuose tinkluose pasklido ironiški įrašai, kur pasaulinio garso objektai pristatomi kaip Lietuvos vietos. Prie šios bangos prisidėjo ir premjeras Saulius Skvernelis. Savo „Facebook“ paskyroje jis pasidalijo Europos Komisijos pastato Briuselyje nuotrauka su prierašu „Nuo rytojaus pradedame dirbti naujame Vyriausybės pastate Karoliniškėse“.

Krikščionių demokratų partijos pirmininkas Gabrielius Landsbergis taip pat „trolina“ Valstybės turizmo departamentą. Solianinio tinklo „Facebook“ profilyje jis pasidalino nuotrauka, kurioje – žurnalistų apsuptas JAV prezidentas Donaldas Trumpas. G. Landsbergis nuotrauką pavadino „TS-LKD pirmininko rinkimai. Real is beautiful“. TS-LKD pirmininko rinkimai vyks vasario 10 – 12 dienomis.

Atsistatydina Turizmo departamento vadovė

Su ūkio ministru Mindaugu Sinkevičiumi susitikusi Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė penktadienį pareiškė atsistatydinanti.

„Priėmiau sprendimą pasitraukti iš Turizmo turizmo departamento vadovės pareigų“, – žurnalistams penktadienį sakė J.Kazlauskienė.

Pernai vykusį konkursą rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui įmonių „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas laimėjo pasiūlęs 140 tūkst. eurų kainą.

Turizmo departamento atstovė spaudai portalui sakė, kad bendrovė „Turinio rinkodara“ sutarties sąlygų nepažeidė, nes Turizmo departamentui reikia 700 nuotraukų, ir tik 350 jų turi būti originalios. Įmonės atstovė teigė, kad nuotraukų paskirtis yra perteikti emociją, todėl lokacija reikšmės neturi.

Valstybinio turizmo departamento interneto svetainėje skelbiama, kad Lietuvos turizmo prekės ženklas „Real is beautiful“ pristatytas pernai spalį, o „šiuo metu jis aktyviai įvedamas į turizmo rinkodaros priemones, pristatomas nacionaliniuose ir tarptautiniuose turizmo renginiuose, parodose, socialinių tinklų profiliuose „Lietuva. O čia ar buvai?“, „Lithuania. Real is Beautiful“, pagal naują turizmo prekės ženklo koncepciją sukurti virtualios realybės filmai, nauji turistiniai leidiniai“.

J.Kazlauskienė Turizmo departamentui vadovauja nuo 2015 metų sausio.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
Rožių karaiSportasŠeima ir sveikataTrasaKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"