TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Sveika mityba pagal jūsų horoskopo ženklą

2015 06 15 14:13
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Horoskopo ženklas turi įtakos jūsų kasdieniam maisto meniu. Sužinokite, koks maistas jums reikalingas, o kuris, priešingai, jums kenkia.

Avinas. Dėl nuolatinio skubėjimo pirmenybę teikiate greitam maistui – sumuštiniui, arba renkatės paprasčiausią kelią – nevalgote. Kad taip nenutiktų, vertėtų su savimi turėti maišelį džiovintų vaisių ar riešutų, kad reikalui esant galėtumėte krimstelėti. Proteinas, kurio yra daug mėsoje, padaro jus stiprius. Pasistenkite mėsą pirkti turguje – pas pažįstamus pardavėjus arba ekologiškose parduotuvėlėse.

Jautis. Jūsų silpnybė – saldumynai ir riebalai – pražūtis. Vietoj saldaus pyragaičio su kremu ar gardžios bandelės išbandykite uogų šerbetą. Burna – silpnoji jūsų vieta. Kad išnaikintumėte pasenusias ląsteles ir bakterijas iš burnos, suvalgykite riekelę ananaso. Pagelbės nuo uždegimo. Taip pat vietoj salotų su majonezu ar kitu riebiu padažu rinkitės salotas su alyvuogių aliejumi.

Dvyniai. Morkos – jūsų sveikatos bomba. Jų nauda didelė: nuo pagerėjusio regėjimo iki perpus sumažėjusios rizikos susirgti plaučių vėžiu net ir kiečiausiam rūkoriui. Spanguolės taip pat sveika jūsų probleminei kvėpavimo sistemai. Vartodami per daug kofeino kenkiate antinkščiams. Gerkite kavą su pienu, kurioje mažiau kofeino, arba rinkitės organinę.

Vėžys. Užkandžiai – jūsų patys mėgstamiausi, tačiau ne patys sveikiausi. Venkite pieno produktų. Į jūsų mėgstamas sriubas ir padažus dėkite liesą grietinę, o desertui gerkite liesą sojų jogurtą su vaisiais. Obuoliai, šviežia imbiero arbata paskatins virškinimo sistemą dirbti greičiau. Brokolis, kopūstas puikiai tinka profilaktikai nuo krūties vėžio.

Liūtas. Širdies problemos jus kankina dažnai. Todėl venkite kepto maisto, mat nuo jo užsikemša arterijos. Mėsą virkite, troškinkite, o nuo paukštienos dar ir odą nulupkite. Avokadas ir alyvuogių aliejus sumažina širdies smūgio riziką. Valgykite ruduosius ryžius su grybais ir morkomis – taip sumažinsite aukštą kraujo spaudimą. Taip pat širdies veiklai padeda juodasis šokoladas ir raudonasis vynas. Pastarojo nederėtų išgerti daugiau kaip taurę per dieną.

Mergelė. Dauguma Mergelių ženklo atstovų mėgsta sveikai maitintis ir tai joms puikiai pavyksta. Tačiau jūs labiausiai turėtumėte sunerimti dėl nervinės sistemos. Obuoliai sumažina cholesterolio lygį, jie taip pat nuostabūs nuraminti nervams. Salierai padeda reguliuoti nervų sistemą: pabandykite valgyti juos su riešutų ar migdolų sviestu. Tai puiki priemonė nuovargio jausmui mažinti.

Svarstyklės. Stebėti cukraus kiekį kraujyje yra labai svarbu. Pradėkite rytą su proteinų bomba: kiaušiniai ir skrebutis arba proteinų gėrimas su vaisiais. Saldžius priešpiečių užkandžius pakeiskite riešutais. Sunkiai virškinamas pietų maistas jus išsekins. Todėl pietums valgykite salotas su tunu ar lašiša. Nuo miso sriuba su jūros dumbliais jūsų plaukai blizgės, o oda – spindės.

Skorpionas. Turite viršsvorį, ypač liemens srityje. Ši bėda kyla dėl per lėtos virškinimo sistemos, taip pat reprodukcinio disbalanso. Jei pusryčiams mėgstate avižinius dribsnius, įberkite linų sėklų. Taip pat valgykite brokolių ir kopūstų sriubą. Juodosios vynuogės išvalys jūsų inkstus ir kepenis; mėlynės atnaujins kasos darbą.

Šaulys. Esate ugnies ženklas, todėl darote bet ką, kol neperdegate. Atidžiai stebėkite adrenalino trūkumą, vietoj puodelio kavos gerkite energijos užtaisą – spirulinos miltelius su šviežiai spaustomis sultimis. Aštrūs patiekalai yra gerai, kol neapibarstote jų riebiu sūriu. Venkite valgyti pomidorų, bulvių ir baklažano – išvengiste artrito.

Ožiaragis. Valgykite maistą, kuriame labai daug kalcio: obuoliai, artišokai, figos – labai svarbios jūsų kaulams. Kalis padeda išvengti osteoropozės. Reumatinio artrito simptomų padės išvengti omega-3: jo turi sardinės, lašiša. Raumenų sistemai reikalingi bananai – valgydami juos išvengiste kelių ir nugaros problemų.

Vandenis. Nervų sistema yra labai įtempta, todėl reikėtų valgyti tokį maistą, kuris nuramintų ir stabilizuotų. Linuose esantis proteinas, – ypač pusryčdiams – jūsų išsigelbėjimas. Pabandykite pasigaminti pusryčius su kiaušiniais, nugarine ir avokadu – stabilizuosite cukraus kiekį kraujyje. Kad apykaitos ir kraujo sistema veiktų be priekaištų, valgykite daug kopūstų ir salierų.

Žuvys. Turite kvėpavimo problemų, jūsų imuninė sistema silpna. Kad ją sustiprintumėte, valgykite daug brokolių, morkų ir spanguolių, įberkite linų sėmenų į sausus pusryčius, kad išvengtumėte alergijos. Česnakas – jūsų sąjungininkas. Jis mažina uždegimus. Vietoj alkoholio gerkite vandenį su citrina – taip išvalysite toksinus iš organizmo.

Parengta pagal „The Huffington Post“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"