TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Verslininkai nemėgsta dirbti kavinėse

2013 02 27 9:43
Apklausos respondentai nurodė, kad nuolat dirbti kavinėse neįmanoma. / Cision.com nuotrauka

Naujausia apklausa atskleidė, kad Lietuvos kavinėse dirbantiems asmenims daugiausia keblumų kėlė rūpestis dėl asmeninių daiktų, biuro įrangos trūkumas, triukšmingi klientai ir privatumo nebuvimas. 

Verslo profesionalai buvo pamėgę dirbti kavinėse. Tai išties atrodo patrauklu – nemokamas belaidis internetas, „judri“ aplinka ir ranka pasiekiamas kapučino puodelis. Tačiau ar tikrai kavinė yra ideali vieta darbui?  Kompanija „Regus“ nusprendė tai išsiaiškinti ir apklausė verslininkus visame pasaulyje. Atsakymas visur vienodas – ne. Visi pripažįsta, kad kartais smagu užbėgti į kavinę ir ten šiek tiek padirbėti, išsiųsti kelis elektroninius laiškus arba trumpai šnektelėti su kolega. Visgi apklausos respondentai aiškiai nurodė, kad nuolat dirbti kavinėse neįmanoma, nes tokia aplinka yra neproduktyvi, nesaugi ir neprofesionali.

Tarp didžiausių darbo kavinėje trūkumų buvo paminėti triukšmingi klientai, trukdantys kalbėtis telefonu, bei privatumo trūkumas, tiek kalbant, tiek dirbant su dokumentais. Tai tikrai nepalengvina darbo. Pokario kartos atstovai (60%) visame pasaulyje linkę labiau paniekinamai atsiliepti apie darbą kavinėse ir tokią aplinką laiko netinkamą susitikimams su klientais, lyginant su gimusiais vėliau nei 1980 m. (48%). Be to, vyresniems asmenims tokioje aplinkoje kur kas sunkiau susikaupti. Tačiau visi vienbalsiai sutinka, kad didelė problema yra smalsūs pokalbių slapta besiklausantys kavinių lankytojai.

Statistika

Didžiausi darbo kavinėje trūkumai Lietuvos darbuotojams yra:

- būtinybė visada saugoti asmeninius daiktus (81%);

- biuro įrangos trūkumas (73%);

- produktyvumą trikdantys triukšmingi klientai (69%);

- dokumentų ir pokalbių privatumo klausimas (69%).

- 62% teigia, kad fono garsai trukdo telefoniniams pokalbiams

- 62% rūpestį kelia negalėjimas naudotis įmonės dokumentais

Pokario kartos darbuotojai (60%), lyginant su vėliau nei 1980 m. gimusiais darbuotojais (48%), visame pasaulyje labiau linkę manyti, kad kavinės yra netinkama vieta susitikti su klientais.

2013 m. sausio mėnesį buvo apklausti daugiau nei 26 000 verslininkų iš daugiau nei 90 šalių. Respondentai buvo atrinkti iš daugiau nei 1 milijono „Regus“ pasaulinėje duomenų bazėje esančių verslininkų iš viso pasaulio, todėl šie duomenys atspindi vyresniųjų vadovų ir įmonių savininkų nuomonę visame pasaulyje. Respondentų buvo prašoma nurodyti didžiausius iššūkius dirbant kavinėse. Apklausai vadovavo ir ją atliko nepriklausoma organizacija „MindMetre“. 

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"