TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Žiemos meniu

2012 01 10 21:00

Klaipėdos visuomenės sveikatos biuro specialistai pataria žiemą dažniau rinktis šiltą arba karštą maistą, valgyti produktus, kuriuose gausu angliavandenių. Šaltuoju metų laiku vertėtų gerti mažiau kavos, mat kofeinas skatina organizmą kaupti riebalus. Be to, mažiau vartoti pieno produktų - dėl jų ima formuotis gleivės, trukdančios kovoti su virusais. Žiemą taip pat vertėtų vengti alkoholio, nes jis plečia kraujagysles ir mažina kūno temperatūrą.

Tačiau itin rekomenduotini vaisiai - puikus energijos ir vitaminų šaltinis. Specialistai pataria šaltuoju metų laiku valgyti kuo daugiau persimonų, granatų, spanguolių, įvairių oranžinių vaisių. Jie žinomi dėl savo antibakterinių savybių, tad puikiai tinka rudenį bei žiemą, kai siautėja įvairios peršalimo ligos, gripas. Šie vaisiai greitina medžiagų apykaitą ir padeda tada, kai norime atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Vitaminas C stiprina imuninę sistemą ir mažina cholesterolio kiekį kraujyje. 

Žiemą taip pat siūloma valgyti kuo daugiau grūdinių kultūrų, daržovių - moliūgų, pastarnokų, ropių, bulvių, brokolių. Šios daržovės turi vitaminų A ir C, kurie stiprina imuninę sistemą ir padeda išvengti peršalimo ligų. Pajutus pirmuosius gripo simptomus ar esant gerklės infekcijai nepamainomu laikomas česnakas. 

Ankštiniai augalai neturi daug riebalų, juose gausu proteino, angliavandenių ir skaidulų, tad jų patartina dėti į sriubas, troškinius arba naudoti salotoms. 

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"