TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
SPORTAS

B.Vanagas Dakare artėja prie greičiausių dvidešimtuko

2015 01 06 18:45
Benedikto Vanago ir Andrejaus Rudnickio ekipažas. Nick Weyens nuotrauka

Trečiajame Darako ralio etape organizatoriai žadėjo sportininkams galimybę atsikvėpti po pirmadienį įveikto ir daug jėgų bei ištvermės pareikalavusio ilgiausio greičio ruožo. Tačiau „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ lenktynininkai ilsėtis nebuvo nusiteikę. Jie 284 km distanciją įveikė per 3 valandas ir 27 minutes bei užėmė 22 vietą.

„Diena prasidėjo labai anksti. Kėliausi 5 val. ryte, tad miego po vakarykščio „smėlingo“ košmaro buvo ne per daugiausiai. Greičio ruožas labai akmenuotas, buvo gan nemažai klaidžios navigacijos per Pampas. Ruožo pabaiga driekėsi kalnuotose vietovėse sudėtingais serpantinų keliukais, tad buvo labai pavojinga. Viskas būtų labai neblogai, bet teko keisti prakirstą ratą. Sugaišome apie keturias minutes. Be to, greičio ruožo viduryje dingo stabdžiai, nes važiuojant per akmenis nukirtome stabdžių vamzdelį. Buvo tikrai labai karšta“, – dar neatslūgus emocijoms po greičio ruožo finiše kalbėjo Benediktas Vanagas.

Sunkiausių planetos lenktynių trečią etapą pradėję iš 28 startinės rikiuotės vietos B. Vanagas ir Andrejus Rudnickis nepuolė stačia galva lėkti pirmyn. Praėjusią naktį komandos mechanikams teko gerokai paplušėti keičiant naujojo „Toyota Hilux“ visureigio pavarų dėžę. Kiek anksčiau nei planuota panaudojus vienintelį atsargoje turėtą pagrindinį transmisijos agregatą, B. Vanagas pripažino turėsiantis būti atsargesnis ir labiau tausoti techniką: „Kai važiuoji be stabdžių, nori nenori, privalai būti ypač atsargus. Tai labai apriboja, priverčia gerokai anksčiau planuoti bet kokį manevrą ir neleidžia palaikyti aukšto tempo.“

Pirmame greičio ruožo kontrolės punkte ekipažas buvo trisdešimtas, bet jau netrukus ėmė kilti aukštyn ir iškopė iki 20 vietos. Antroje dienos lenktynių dalyje, dingus stabdžiams, B. Vanago ir A. Rudnickio ekipažas nusileido iki 26 pozicijos, bet finišui artėjant spėjo aplenkti kelis varžovus ir finišavo 22 vietoje.

„Šiandien tik trečia Dakaro diena ir priešakyje jų laukia dar dešimt, tad bus daug visko. Pagrindinis dalykas yra toliau stabiliai greitėti ir daryti tai, dėl ko čia atvažiavome. Šiame greičio ruože, atsižvelgiant į patirtus techninius nesklandumus, važiavome kaip galima greičiausiai“, – savo pasirodymą trečiajame Dakaro etape įvertino B. Vanagas.

Trečiajame etape triumfavo ir trečioje bendros įskaitos vietoje įsitvirtino argentinietis Orlando Terranova. Jis 284 km greičio ruožą įveikė greičiau nei per tris valandas. B. Vanagas nuo nugalėtojo atsiliko pusę valandos.

Visiems trims ligšioliniams Dakaro greičio ruožams (iš viso 972 km) įveikti B. Vanagui prireikė 11 val. ir beveik 7 min. Nuo absoliučioje ralio įskaitoje pirmaujančio katariečio Nasser Al-Attiyah lietuvių ekipažas atsilieka 1 val. ir 45 min. bei po trijų etapų užima 23 vietą.

Trečiasis Dakaro greičio ruožas buvo paskutinis šią savaitę, driekęsis keliais ir bekele vien Argentinos teritorijoje. Ketvirtajame etape ralio dalyviai paliks šią šalį ir lenktynės persikels į Čilę, arčiau Ramiojo vandenyno pakrantės. Trečiadienį laukia iš viso daugiau kaip 900 km kelionė. Startavę iš Čilesito, lenktynininkai beveik 600 km važiuos iki ketvirtojo greičio ruožo starto. Įveikę 315 km sportiniu režimu, jie finišuos Kopjapo mieste šiaurinėje Čilės dalyje. Ten įsikurs ir kitas lenktynių bivuakas. Į Argentiną Dakaro karavanas sugrįš po savaitės.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"