TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
SPORTAS

Bolidai traukiami į dienos šviesą

Iki "Formulės-1" sezono pradžios liko tik mėnuo, tad ekipos viena po kitos pristato naujo modelio bolidus, o šią savaitę atvyko į pirmuosius jų bandymus Ispanijoje. 

Varžybų dalyviai "Formulės-1" sezoną praktiškai pradeda jau dabar - pasiruošimas ne mažiau svarbus nei lenktynės. Praėjusią savaitę savo naujus bolidus pristatė "Ferrari", "McLaren" ir "Force India", o šią savaitę bandymų trasos prieigose savo techniką pademonstravo "Lotus" (buvusi "Renault") ir "Sauber". Pirmadienį sportininkai apsuko po keletą parodomųjų ratų, o rimti bandymai prasidėjo antradienį.

Bolidai šįmet akivaizdžiai skiriasi. Komandos tobulino ne tik jų techninę dalį, bet ir buvo priverstos gerokai pakoreguoti išorę. Pagal naujas taisykles reikalaujama, kad bolidų priekinė dalis būtų 7,5 cm žemesnė nei anksčiau, todėl automobiliai šįmet atrodo lyg suploti, o dėl neišvaizdaus priekio jau gavo ančiasnapių pravardę.

Pažeminus labiausiai iškilusią bolidų priekio dalį, buvusią maždaug ties priekine važiuokle, inžinieriams teko perdaryti ir priekinius sparnus, todėl bolidai jau sulaukė palyginimų ir su snieglentėmis, buldozeriais ar lyginimo lentomis.

Mažiau akivaizdus pakeitimas - visų ekipų boliduose šiek tiek pakeista išmetamųjų vamzdžių vieta. Praėjusį sezoną komandos įkaitusias išmetamąsias dujas panaudodavo galiniam difuzoriui apipūsti, bet nuo šio sezono to daryti nebegalima. Dėl to sistemą gerokai patobulinusioms ekipoms, pavyzdžiui, "Red Bull", teko žemiau nuleisti visą galinę bolido ašį.

Dar viena didelė šio sezono naujiena - į "Formulę-1" sugrįžęs Kimi Raikkonenas. Buvęs pasaulio čempionas išbandė jėgas ralyje, tačiau jame didelės sėkmės nesulaukė. Jis šįmet vairuos "Lotus" bolidą ir jau per pirmus bandymų ratus demonstravo ralyje sukauptą patirtį. Itin ramiu vairavimu garsėjantis suomis ne kartą privertė bolidą slysti šonu.

Antradienio popietę jis buvo pats greičiausias trasoje. Savo greičiausią ratą K.Raikkonenas įveikė per 1 min. 19.67 sekundės. Suomiui beveik prilygo Paulas di Resta su "Force India", jis ratą įveikė per 1 min. 19.77 sekundės. Tačiau kol kas sunku vertinti, ar šie sportininkai išties pranašesni už kitus. Bandymai tik prasidėjo, todėl neaišku, ar šių metų modeliai bus greitesni už pernykščius. Be to, daugelis ekipų nedemonstruoja viso pajėgumo per bandymus, kad galėtų nustebinti varžovus lenktynėse.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"