TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
SPORTAS

Lietuviai jungia aukščiausią pavarą

2015 07 11 11:46
Komandos nuotrauka

Europos Le Mano serijos lenktynių naujokai pasirengę naujam iššūkiui „Red Bull Ring“ trasoje. Po dviejų etapų antroje vietoje LMP3 klasėje žengianti „SVK by Speed Factory“ komanda tiki, kad trečias kartas nemeluos.

Jau šį savaitgalį Ispanijos komandos pilotai – latvis Konstantins Calko, Lietuvos atstovas Dainius Matijošaitis ir ispanas J. Fuster – pratęs savo pradėtą darbą prie juodojo „Ginetta-Nissan P3“ bolido vairo. Praėjusiose keturių valandų lenktynėse Imoloje užimta antroji vieta LMP3 klasėje šio sezono debiutantams įkvėpė daugiau pasitikėjimo siekiant aukščiausių tikslų.

„Red Bull Ring“ trasoje perkopsime sezono pusiaukelę. Nors esame naujokai, mes greitai pratinamės, kaupiame naują patirtį ir ją išnaudojame, o rezultatai tai tik įrodo. Imoloje būdami tarp favoritų savo klasėje pademonstravome mūsų ambicijas Europos Le Mano serijoje tapti P3 klasės čempionais“, – teigia komandos vadovas Dalius Steponavičius.

Prisimindamas šiųmečio debiuto pradžią, pašnekovas sako, kad sezono startas Silverstone buvo lyg šaltas dušas. Nors komanda viską atliko be klaidų, tai neatsispindėjo lenktynių rezultate. Tąkart džiaugsmą dėl pasiekto pirmojo finišo apkartino nežinia, kodėl „SVK by Speed Factory“ bolidas galingumu nusileidžia analogiškiems varžovų automobiliams.

Pirmoji priežastis – brokuotas laidynas. Maža to, išaiškėjo, kad 15 numeriu paženklintas „Guinetta-Nissan P3“ galingumu konkurentams nusileidžia maždaug 50 AG. Šis variklio galios trūkumas komandą lydėjo ne tik pirmose lenktynėse, bet ir per tolesnius testus bei treniruotes. Tik prieš pat kvalifikacijos pradžią Imoloje problema buvo atrasta ir pašalinta, o automobilis tapo tiesiog neatpažįstamas.

„Vairuotojams teko pratintis prie kitokio automobilio, o komandos inžinieriams – ieškoti naujų jo reguliavimų. Mūsų pasirinkta gera varžybų strategija Imoloje pasiteisino. Nepaisant D. Matijošaičio suktuko pirmame lenktynių rate, vėliau protingai išnaudojome saugos automobilio pasirodymą trasoje ir kitų komandų klaidas. Visa tai leido įsitvirtinti lyderių pozicijoje savo klasėje, kurią išlaikėme daugiau kaip du trečdalius lenktynių. Čia pagrindinius laurus reikėtų skirti K. Calko, trasoje dirbusiam itin profesionaliai“, – sėkmingą pasirodymą prisimena D. Steponavičius.

Vis dėlto užtikrinta lyderių pozicija prieš pat varžybų pabaigą Imoloje apmaudžiai išslydo iš rankų dėl nekokybiškų automobilio žibintų tvirtinimų. Jų remontui boksuose mechanikai sugaišo tris papildomas ir ypač brangias minutes.

Beveik dviejų mėnesių pertrauką iki lenktynių Austrijos „Red Bull Ring“ trasoje „SVK by Speed Factory“ komanda išnaudojo ruošdama ir tobulindama automobilį. Ekipos vadovas neabejoja, kad dabar jis bus ne tik patikimesnis, bet ir lengvesnis bei greitesnis.

Pagrindinis tikslas trečiajame ELMS etape – pelnyti maksimalų kiekį taškų ir prasibrauti į LMP3 klasės lyderius. Šeštadienį lenktynininkų laukia dvi laisvosios treniruotės, o sekmadienį – kvalifikacija ir keturių valandų trukmės lenktynės.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"