TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
SPORTAS

Lietuvių pamėgtas irklenčių sportas – jau ir baseinuose

2015 10 28 9:52
Irklenčių sporto treniruotė.

Šią vasarą itin išpopuliarėjęs irklenčių sportas prie vandens telkinių pritraukė daug aktyvios gyvensenos entuziastų. Išmokti plaukti su irklente – paprasta, todėl per trumpą laiką ši nauja vandens pramoga tapo didžiausiu malonumu ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. Vis dėlto, prasidėjus šaltajam metų periodui Lietuvos upėse ir ežeruose irklenčių veikiausiai nepamatysite – irklenčių sezonas baigėsi vos tik atšalus orams.

„Žmonės dar tik susipažino su irklenčių sportu, negerai, kad atėjus žiemai jie praras savo įgūdžius. Lietuviškos oro sąlygos pasimėgauti šia vandens sporto šaka leidžia labai trumpai, tačiau radome puikią alternatyvą – atvežėme irklentes į baseinus! Tobulinsime techniką, rengsime varžybas ir deginsime kalorijas“, – apie idėją irklenčių sportą iš upių ir ežerų perkelti į baseinus pasakoja profesionalus šuolininkas į vandenį Ignas Barkauskas.

„Prasideda žiemos laikas, kuomet visi ieško kuo šiltesnio kampelio... o baseine juk +30 laipsnių! Ar gali būti smagiau? Tiesa, prieš žiemą labai svarbu sustiprinti sausgysles, sąnarius, o irklenčių sportas padeda sustiprinti raumenyną ir apsisaugoti nuo patempimų ar lūžių. Stovint ar irklentės dirba tos raumenų grupės, kurias žmonės dažnai apleidžia, pavyzdžiui, įstrižiniai raumenys. Irklenčių sportas turėtų būti labai aktualus ir tiems, kurie skundžiasi nugaros skausmais“, – vardija I. Barkauskas.

Pasak jo, plaukiojimas irklente – puikus būdas reabilituotis po patirtų traumų bei sustiprinti imuninę sistemą. „Moterims, kurios skaičiuoja kalorijas, iškart galiu pasakyti – ant irklentės jų sudeginsite labai daug! Keturiasdešimt penkios minutės ant irklentės iš tikrųjų prilygsta dviem valandoms sporto salėje“, – sako Ignas Barkauskas. Anot šuolininko į vandenį, plaukiojant irklente itin dirba pilvo preso ir rankų raumenys, stiprėja stuburas, gražėja laikysena.

Pirmieji išbandyti bendro fizinio parengimo treniruotes ant irklenčių su Ignu Barkausku galės vilniečiai – jau paskelbta registracija į užsiėmimus, kurie vyks Lietuvos vaikų ir jaunimo centre, Konstitucijos pr. 25.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"