TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
SPORTAS

P. Pleskovo sėkmė Vokietijoje

2014 05 22 10:46

Paulius Pleskovos laimėjo antrąją vieta Vokietijoje vykusiame Europos autokroso čempionato pirmajame etape.

P. Pleskovas šiemet startuoja Touring AX klasėje su visiškai naujai paruoštu FORD FOCUS MK3 visais keturiais ratais varomu automobiliu. Pagal FIA reikalavimus variklio darbinis tūris yra ribojamas iki 2,0 l su turbina, tačiau įdiegus naujausias mechanines bei elektronines technologijas pavyko pasiekti įspūdingus variklio Ford Cosworth YB galingumo parametrus: galia 584 AG, sukimo momentas 906 Nm.

Šis sportrinis automobilis suprojektuotas ir sukonstruotas sporto klubo TSK ‚Baltijos Sportas‘ dirbtuvėse. Beveik metus Paulius kartu su savo tėvu Vladu Pleskovu bei mechanikais plušo kurdami naują sportinį automobilį. Atskirus mazgus padėjo sukurti laiko patikrinti automobilių sporto technologijų specialistai: variklio atskirus agregatus – Mike'as Callaghanas (Olandija), elektroniką ir reguliavimas EAMV (Lietuva), pavarų dėžę ir atskiras transmisijos dalys – Ivaras Kulikovskis (Latvija).

Didelis automobilis autokrosui pasirinktas, dėl geresnio stabilumo važiuojant duobėta trasa. Išanalizavę daugybę WRC ir N grupės ralio automobilių parametrų, komanda nusprendė, kad stabiliausias ir labiausiai kontroliuojamas ant nelygaus kelio yra automobilis su ilga ratų baze ir pakankamai didele amortizatorių eiga. Šio pasirinkimo teisingumą patvirtintino P. Pleskovo pirmosios šiame sezone Europos autokroso čempionato lenktynės bei pasiektas rezultatas.

Pirmajame etape Vokietijoje Seelow trasoje Touring AX klasėje startavo 16 dalyvių, tarp kurių dešimt praeitų metų stipriausiai čempionate pasirodžiusių sportininkų. Jau nuo pat pirmojo kontrolinio važiavimo Pauliaus bolidas pradėjo ožiuotis – esant didelei apkrovai ir dideliam turbinos slėgiui variklis trūkčiojo, nesirinko sūkių, todėl Paulius liko tik septintas. Pirmame kvalifikaciniame važiavime Pauliui pavyko finišuoti trečioje pozicijoje.

Antrąją dieną pavyko pakoreguoti variklio valdymo programą ir variklis dirbo pakankamai stabiliai, tačiau per antrąjį kontrolinį važiavimą, likus dviem ratams iki finišo, sugedo galinis reduktoriaus, likus dviem varomiems ratams Paulius sugebėjo finišuoti ketvirtas.

Antros dienos naktį ir ryte smarkiai lijo, organizatoriai nutarė daryti tik du kvalifikacinius važiavimus iš trijų, tad susumavus abiejų kvalifikacinių važiavimų rezultatus, Paulius finaliniame važiavime prie starto linijos stojo šeštoje pozicijoje.

Pats finalinis važiavimas buvo komplikuotas - dėl avarijos ir falšstarto buvo sustabdytas du kartus. Trečiasis startas pavyko P. Pleskovui, jis iš šeštos vietos jau pirmame posūkyje įsitvirtino antroje pozicijoje paskui praeitų metų čempioną vengrą T. Karai. Viso važiavimo metu T. Karai ir Paulius važiavo vienodu tempu taip atitrūkdami nuo kitų juos persekiojančių sportininkų, tačiau likus trims ratams iki finišo Pauliaus Ford Focus vėl pateikė nemalonų siurprizą – šįkart sugedo priekinių ratų transmisija. Vėl teko smarkiai lėtinti tempą ir varžybas pabaigti vien galiniais ratais varomu automobiliu, svarbiausia, kad Pauliui užteko per penkis ratus sukaupto atotrūkio nuo artimiausio iš paskos važiuojančio varžovo Lietuvis finišo liniją kirto antras, trečias liko čekas M. Neumannas.

Kitas Europos autokroso čempionato etapas - jau šį savaitgalį kaimyninės Latvijos Bauskės trasoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"