TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
SPORTAS

Ryškėja būsimo sezono lyderiai

2012 02 15 6:00

Pasibaigus pirmiesiems šių metų "Formulės-1" (F-1) bandymams Jereze, sporto specialistai išanalizavo jų rezultatus, skaičiais neįvardijamas pastabas ir pateikė spėliones, ko galima tikėtis iš netrukus prasidėsiančio čempionato. 

Per pirmuosius bandymus ekipos paprastai neatskleidžia visų kozirių, todėl numatyti dalyvių pajėgumą dar gana sudėtinga. Lenktynininkų pademonstruotas ratų įveikimo laikas neparodo tikrųjų bolidų galimybių, tačiau bandymuose dalyvavę specialistai stebėjo, kaip automobiliai važiuoja, ką kalba mechanikai ir kokiais įspūdžiais dalijasi sportininkai. Remdamiesi tuo, ką išvydo ir išgirdo, jie padarė keletą išvadų.

Bene svarbiausia jų - kad "Ferrari" reikia gerokai pasitempti, jei komanda nori grįžti į savo šlovės viršūnę. Italų ekipa šįmet pristatė itin naujoviško dizaino bolidą ir pareiškė kovosianti dėl čempionės titulo, bet Fernando Alonso buvo tik ketvirtas tarp greičiausių lenktynininkų, o mechanikai akivaizdžiai nerimavo. Gali būti, kad automobilis neblogas, tik kol kas komandai nepavyko jo tinkamai sureguliuoti. Tačiau bent vieną didelę problemą inžinieriams pavyko išspręsti - naujasis "Ferrari" bolidas puikiai tinka padangoms apšildyti, ko vis nepavykdavo padaryti senuoju automobiliu, ir dėl to tiek F.Alonso, tiek Felipe Massa prarasdavo ne vieną poziciją. 

"Red Bull" ir "McLaren" nepateikė jokių staigmenų. Praėjusio sezono lyderės ir šįmet į trasą atsivežė gana greitus bolidus. Konkurentai per žiemą jų neaplenkė. 

Didžiausią pažangą, tikėtina, padarė "Lotus" (buvusi "Renault") ekipa. Ir Kimi Raikkonenas, ir Romanas Gosjeanas važiavo gana greitai, buvo optimistiškai nusiteikę. Per lenktynes jie kažin ar aplenktų "Red Bull", bet ši komanda gali būti tarp lyderių. Iš ralio trasų sugrįžęs K.Raikkonenas atrodo gerokai pasikeitęs - labiau  subrendęs ir užsidegęs noru pasinaudoti nauja galimybe. Pastarąjį sezoną "Ferrari" ekipoje jam to užsidegimo labai trūko, tačiau šįmet suomis pasiryžęs išspausti iš bolido viską, kas įmanoma. 

"Caterham" (buvusi "Lotus") subrendo kaip komanda. Ji vienintelė iš trijų autsaiderių atsigabeno į bandymus bolidą. Tuo metu HRT ir "Marussia Virgin", kaip studentai paskutinę naktį prieš egzaminą,  vis dar lipdo savo techniką. 

Markas Webberis taip pat atrodo įsikrovęs naujos energijos. Po 2010 metų sezono, kai lenktynininko ekipa atėmė iš jo beveik rankose turėtą čempiono titulą, visus 2011-uosius sportininką buvo apėmusi melancholiška nuotaika. Bet į Jerezą M.Webberis atvyko vėl spindinčiomis akimis. 

Kalbant apie techninę lenktynių dalį, tikėtina, kad išmetamųjų vamzdžių konstrukciją visos ekipos tobulins gana agresyviai, nes ši vieta dar nėra griežtai suvaržyta taisyklių. Padangų tiekėjas "Pirelli" taip pat patobulino savo produkciją, kad varžybos nebevirstų "padangų lenktynėmis", kai rezultatas didžiąja dalimi priklauso nuo pasirinktos strategijos.

Prie neišvaizdžių bolidų priekinės dalies turėtume greitai priprasti, o iki pirmųjų lenktynių Australijoje liko visai nebedaug.

autosport.com, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"