TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
SPORTAS

Sezono favoritai – Volkswagen komanda

2014 05 08 13:37
S.Ogieris (dešinėje) irJ.Ingrassia. AFP/Scanpix nuotrauka

Artėjant birželio 27 dienai, kai Lietuvoje vyksiančiame Pasaulio ralio čempionato (WRC) etape išvysime geriausius pasaulio sportininkus, skriejančius Druskininkų apylinkėmis, kviečiame susipažinti su sezono favoritais – Volkswagen komanda.

Nesustabdomas S.Ogieris

2014 metų Pasaulio ralio čempionato sezone Volkswagen turi dvi komandas su trimis aukščiausios klasės pilotais. Visgi neabejotina ir didžiausia abiejų komandų žvaigždė - Sebastien Ogieris.

Profesionalaus ralio lenktynininko karjerą prancūzas pradėjo būdamas 22 metų. Prieš tai jis buvo geriau žinomas kaip slidinėjimo instruktorius ar profesionalus petankės žaidėjas.

2008-aisiais S.Ogieris tapo FIA WRC Junior čempionu, o 2011-aisiais prisijungė prie pagrindinės Citroen komandos, kurioje karaliavo legendinis Sebastienas Loebas. Tarp sportininkų užvirė arši kova, jaunasis S. Ogier laimėjo net 3 etapus iš 13, tačiau komandos prašymu turėjo likti tik antruoju pilotu.

Nepatenkintas esama situacija, pasibaigus sezonui S.Ogieris nusprendė pasitraukti iš Citroen ir prisijungti prie Volkswagen, kuriems daugiau nei metus padėjo rengti WRC skirtą Volkswagen „Polo R“.

2013 metais Volkswagen su talentinguoju prancūzu priešakyje jau debiutiniame sezone įrašė savo vardus į istoriją. Dar niekam WRC iki tol nėra pavykę pirmajame sezone tapti tiek asmeninės (9 pergalės), tiek ir komandinės įskaitos nugalėtojais. Žinoma, tam, kad būtų pasiekti tokie įspūdingi rezultatai, sportininkas ir komanda ruošdamiesi WRC startui treniravosi net 17 mėnesių, o 300 arklio galių ir 1,6 litro variklį turintis naujutėlis „Polo R“ tapo jų flagmanu.

Vokiška svajonių komanda

Kaip kadaise S.Ogieris norėjo išnirti iš po S.Loebo šešėlio, lygiai taip pat nori savo vertę prieš pasaulio čempioną S.Ogieris įrodyti ir antrasis Volkswagen komandos pilotas suomis Jari-Matti Latvala.

Suomis važinėti automobiliu pradėjo dar būdamas aštuonerių, o šešiolikos jau dalyvavo Suomijos ralyje. 2003 - aisiais sportininkas, būdamas tik 18-os metų, laimėjo Italijos Subaru taurę ir užėmė 10 vietą svečio teisėmis atstovaudamas Ford komandą „Akropolio“ ralyje.

2008 m. J.M.Latvala prisijungė prie pagrindinės Ford komandos, kurioje turėjo kelis banguotus sezonus. Tačiau jau 2011 m. ir 2012 m. tapo komandos lyderiu. Deja, netrukus ją paliko ir prisijungė prie galingųjų Volkswagen.

Šiame sezone suomis neblogai apsiprato su naujuoju „Polo R“ ir tapo pagrindiniu konkurentu savo komandos draugui. Dar įdomiau tai, kad trečiasis komandos pilotas iš Norvegijos Andreas Mikkelsen (24 m.) taip pat papuola į lyderių top 5. Šis jaunas lenktynininkas, nors ir turi „Gražuolio“ pravardę, tačiau tikrai žino, kaip reikia greitai važiuoti. 2011 m. ir 2012 m. jis tapo Tarpkontinentinio ralio iššūkio (IRC) čempionu.

Taigi, turint tokią sudėtį, panašu, kad šiemet, kaip ir praėjusiais metais, Volkswagen komanda neketina mažinti savo apsukų. Po pirmųjų keturių etapų pasaulio čempionas S.Ogieris su šturmanu Julienu Ingrassia žengia pirmi, surinkę 91 tašką. Už jų rikiuojasi Jari-Matti Latvala su 62 taškais. Trečias – Madsas Ostbergas su 48 taškais. Ketvirtas - antrosios Volkswagen komandos pilotas iš Norvegijos Andreasas Mikkelsenas, kuris, kaip ir penktoje pozicijoje esantis Mikko Hirvonnenas, turi 36 taškus.

Toks pat vokiečių komandos dominavimas matomas ir komandinėje įskaitoje: Volkswagen turi 144 taškus, Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team – 75 taškus, M-Sport World Rally Team – 60 taškų.

Visi ralio specialistai ir automobilių sporto gerbėjai bei patys sportininkai Volkswagen ir S.Ogieris įvardija nenuginčijamais Pasaulio ralio čempionato favoritais, bet gal sezonas pateiks savo siurprizų?

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
SPORTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"