Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
ŠEIMA IR SVEIKATA

Ginklas prieš depresiją 3: sportas

 
2011 12 03 18:25

Sporto, kaip ir bendravimo, depresijos apimti žmonės stengiasi vengti. Bet sportas, jei prisiverčiate juo užsiimti, gali padėti pakelti nuotaiką.

Teigiama, esą reguliaros aerobikos treniruotės gali pastebimai pagerinti slogią nuotaiką trečdaliui pacientų. Jei treniruotės nutraukiamos, žmones vėl apima depresija.

Norėdami save motyvuoti, pasirinkite tą sporto formą, kuri teikia didžiausią malonumą (ar bent jau kurios nekenčiate mažiausiai) ir treniruokitės reguliariai, kad tai taptų rutina. Sportavimas tuo pačiu dienos metu ar tomis pačiomis savaitės dienomis padeda išugdyti įprotį. Kuo ilgiau kartojate šią veiklą, tuo sunkiau darosi jos atsikratyti.

Prieš kiekvieną treniruotę prisiminkite, kad sportuodami ir po to jausitės puikiai bei kad nėra nė menkiausios priežasties suglebti ar vengti pratimų. Kuo stipriau mintyse susiesite sportą ir nuotaikos pagerėjimą, tuo mažiau pastangų ilgainiui reikės dėti, norint prisiversti sportuoti.

Ginklas prieš depresiją 1: šviesos terapija

Ginklas prieš depresiją 2: bendravimas

Ginklas prieš depresiją 4: gilus kvėpavimas

Ginklas prieš depresiją 5: masažas

Ginklas prieš depresiją 6: kofeinas

Ginklas prieš depresiją 7: maisto papildai

Ginklas prieš depresiją 8: profesionali pagalba

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"