TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŠEIMA IR SVEIKATA

Kaip iš naktinės pelėdos tapti ryto vyturiu?

2012 11 26 0:00
ekodiena.lt nuotr.

Negaliu savęs vadinti vyturiu. Man patinka ilgai neiti miegoti, skaityti, rašyti ar šiaip “sukti smegenis” iki pat vėlumos. Tačiau bėgant laikui, aš visgi supratau, kaip svarbu yra tinkamai pradėti dieną ir kaip rytas smarkiai nulemia ateinančios dienos nuotaikas.

Tam, kad nugalėčiau savo nenorą keltis iš lovos ir atrasčiau energijos ir entuziazmo visai dienai, aš išsivysčiau įprotį atlikinėti rytinius ritualus, kurie suteiktų man impulsyvumo nuostabiai dienai.

5 veiksmingiausi rytiniai ritualai puikiai dienai užtikrinti:

1. Medituokite.

Kuomet pradedu savo dieną meditacija, aš patiriu mažiau streso, labiau susikoncentruoju ir mąstau aiškiai visą dieną. Rytinė meditacija taip pat pagerina mano intuiciją ir padeda priimti geresnius sprendimus – darbe, santykiuose ir netgi mityboje. Ši meditacija neprivalo būti ilga, vidutiniškai man užtenka 20-ies minučių, bet ir 10-30 minučių yra puikus dienos startas.

2. Perskaitykite 10 puslapių kas rytą.

Šis būdas yra Darren Hardy, Success žurnalo leidėjo, patarimas. Jis siūlo perskaityti 10 knygos puslapių per 30 minučių kiekvieną rytą. Šis ritualas įkvėps jus visai dienai. Beto, jūs visąlaik mokysitės, sužinosite kažką naujo. Pasitelkiant šį būdą, galima perskaityti keliomis knygomis daugiau per metus.

3. Peržvelkite savo tikslus.

Jūsų tikslai, tai lyg gyvenimo žemėlapis: jie padeda jums išlikti ten, kur esate ir ten, kur norite eiti. Įsivaizduokit kelionę be žemėlapio ir be jokio tikslo galvoje: galiausiai pasiklystumėte, atsidurtumėte aklavietėje, nežinotumėte, ką daryti toliau. Gyvenimas lygiai toks pats ir tada, kai peržvelgiate savo žemėlapį reguliariai – einate savo keliu ir pasiekiate tikslą.

4. Pajudėkite.

Išeikite pasivaikščioti arba keletą kartų padarykite saulės pasveikinimą, katės bei karvės pozas, o jei už lango geras oras – lengvai pasivažinėkite dviračiu. Tai pažadins jūsų kūną ir pašalins inerciją ir mieguistumą.

5. Būkite dėkingi.

Pamąstykite ar net užsirašykite dėl ko ir kam esate dėkingi. Pradėdami dieną dėkingumu, būsite nušvitę visą likusią dieną.

Taip sąmoningai pradedama kiekviena diena, kuo toliau tuo labiau darysis vis pilnesnė. Jūs pradėsite jaustis gerai nuolat.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"