TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŠEIMA IR SVEIKATA

Kaklas išdavikiškai pasako moters amžių

2011 04 26 0:00
Vanduo - ne tik veido, bet ir kaklo draugas.
flickr.com nuotrauka

Kaklas ir rankos greičiausiai išduoda moters amžių. Kaklo oda plona ir jautri, beveik neturi riebalinio sluoksnio, todėl greitai praranda drėgmę, lėtėja ląstelių regeneracija, oda raukšlėjasi.

Kaklo kraujotaka blogesnė nei veido, todėl kaklo oda sunkiau aprūpinama maisto medžiagomis. Be to, kenkia nejudrumas, vargina nepatogi galvos padėtis dirbant arba miegant.

Gerinkite kraujotaką

Prausdamosi apsišlakstykite kaklą šaltu vandeniu, kad pagerėtų kraujo cirkuliavimas. Efektas bus didesnis, jei patrinsite kaklą ledo gabalėliu iš džiovintų rožės žiedlapių nuoviro arba suvilgysite jį natūraliomis vaisių sultimis. Taip palepinsite odą vertingomis medžiagomis.

Kraujotaką galite sustiprinti ir rytais, po dušo, greitai ir energingai rankomis pamasažuodamos pasmakrę. Dar geriau - patrinkite kaklą rankšluosčiu, suvilgytu vėsiame, rupia druska pasūdytame vandenyje.

Nusiprausus rekomenduojama kaklą lėtai patapšnoti vatos tamponu arba marlės servetėle, sumirkyta tirpale (stiklinėje vandens ištirpintas valgomasis šaukštas druskos, tiek pat degtinės ir arbatinis šaukštelis citrinų sulčių ar vyno acto).

Šveičiamąja kauke 1-2 kartus per savaitę stimuliuosite kraujo apytaką ir kartu pašalinsite negyvas odos ląsteles.

Maitinkite ir drėkinkite

Vakare prieš miegą nusiplaukite kaklą (geriausia muilu, kurio sudėtyje yra kremo), keletą minučių švelnia masažo pirštinėle arba minkštu šepetuku sukamaisiais judesiais pamasažuokite krūtinę, pasmakrę, kairę ausį, vėl pasmakrę ir dešinę ausį. Kaklą nusiplaukite, nusišluostykite ir pirštų galiukais įtapšnokite drėkinamojo kremo. Po 15 minučių kremo likučius nusausinkite popierine servetėle.

Kitas būdas: kiekvieną vakarą, nuvaliusios kaklo odą losjonu arba toniku, pasitepkite maitinamuoju kremu, geriausia su vitaminu F, švelniais glostomaisiais judesiais dešine ranka į kairę pusę, o kaire - į dešinę.

Kas 10 dienų naudinga pasidaryti kompresą su pašildytu saulėgrąžų arba alyvuogių aliejumi ir pusvalandį palaikyti ant kaklo. Porą kartų per savaitę praverstų maitinamoji kaukė (viena tų, kurias tepatės ant veido). Būtų puiku, jeigu valgydamos vaisius "pavaišintumėt" jais savo veidą ir kaklą, žinoma, prieš tai nuo odos nuvaliusios dulkes ir kosmetikos likučius. Pakanka paprasčiausiai patepti odą banano, persiko, apelsino griežinėliu, žemuoge ar vynuoge.

Jeigu kaklo oda primena žąsies odą, naudinga 2-3 kartus per savaitę patrinti valgomąja druska, ir ji bus stangresnė. Iš pradžių kaklą patepkite alyvuogių aliejumi arba kosmetiniu pieneliu. Tada sukamaisiais judesiais trinkite sudrėkinta druska odą nuo pasmakrės ir ausies raktikaulio link, kol paraus. Vėliau dedami keli karšti šviežio neriebaus pieno kompresai, kaklas nuplaunamas vandeniu ir patepamas kremu.

Jeigu kaklo oda labai suglebusi, be anksčiau minėtų procedūrų, rekomenduojama 2 kartus per savaitę pasigaminti tokį kompresą: sutrinti dvi karštas bulves su vienu kiaušinio tryniu, įmaišyti po 1 arbatinį šaukštelį medaus ir alyvuogių aliejaus. Masę užtepti ant plataus tvarsčio. Juo apsukti kaklą, užvynioti plėvelę arba celofaną, o ant viršaus - dar skarelę arba elastinį tvarstį. Po 15-20 minučių kompresą nuimti, kaklą nuprausti šiltu vandeniu ir įtrinti trupučiu riebaus kremo ar ženšenio trauktinės.

Kaklo mankšta

Išlaikyti gerą kaklo formą, pratęsti odos jaunystę padės specialūs pratimai, kuriems nereikia labai daug laiko ir pastangų, o efektas didelis.

* Sukryžiuokite rankas ant sprando ir loškite galvą atgal, priešindamosi rankomis.

* Uždėkite rankas ant pasmakrės ir jomis priešindamosi lenkite galvą žemyn.

* Atsigulkite ant pilvo ir kiek galite lenkite galvą atgal.

* Lėtai, nejudindamos pečių, 10 kartų pasukite galvą į dešinę ir į kairę, tada atlenkite atgal ir į priekį, vėl į dešinę ir į kairę, po to galvą papurtykite.

"Ne" dvigubam pagurkliui

Dvigubas pagurklis - daugelio moterų bėda, net ir neapkūnių. Jis atsiranda ne tik dėl per didelio svorio, bet ir dėl netinkamos laikysenos, įpročio žemai nulenkti galvą dirbant, per didelės pagalvės.

Pasistenkite vaikščiodamos galvą visuomet laikyti tiesiai, dirbdamos ar skaitydamos smakrą ir kaklą laikykite stačiu kampu, neatlenkite per daug atgal. Laikysena taip pat turi būti tiesi, stuburo linija ir pakaušis turi sudaryti tiesią liniją.

Kiekvieną laisvą minutę galima atlikti šiuos pratimus.

* Energingai pasukite galvą į kairę ir į dešinę 10 kartų.

* Apatine lūpa pasiekite viršutinę, galvą atloškite atgal ir tokioje padėtyje palaikykite 10 sekundžių. Po to grįžkite į pradinę padėtį, atpalaiduokite raumenis. Pratimą pakartokite 5 kartus.

* Tiesiai atsisėskite, žvelkite priešais save. Stipriai įtraukite pasmakrės raumenis, įveikdamos pasipriešinimą pamėginkite galvą atlošti kiek galima labiau atgal. Tokia poza pabūkite 15-20 sekundžių. Pailsėjusios pakartokite pratimą dar keletą kartų.

Atliktų pratimų poveikį sustiprins specialios kaklo ir pasmakrės procedūros: suvilgykite servetėlę šaltu vandeniu ir lėtai, glotniai priglauskite ją prie pasmakrės nuo ausies iki ausies. Po kelių minučių pakeiskite kompresą karštu ir taip kaitaliokite kompresus 15 minučių.

Masažas

Vienas kovos su kaklo raukšlėmis būdų - nesudėtingas masažas. Abiejų rankų pirštų galiukais suimkite kaklo odą, o didžiaisiais pirštais trumpais judesiais keletą minučių pamasažuokite odą nuo smakro vidurio iki ausų.

Veido netrinkite, tik švelniai ir atsargiai glostykite iš apačios į viršų, stenkitės netampyti odos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"