TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŠEIMA IR SVEIKATA

Patarimai dirbantiems ar poilsiaujantiems prie kompiuterio

2013 05 01 11:00

Ilgai leidžiant laiką prie kompiuterio dažniausiai kenčia nugara, stuburas. Turime jums kelis patarmus, kaip išvengti nugaros skausmo.

1. Nesėdėkite valandų valandas – atsistokite nuo kėdės ir pratempkite raumenis. Suraskite progą nueiti prie kopijavimo aparato ar išsivirti puodelį kavos.

Jeigu negalite pavaikščioti, atsiloškite su sėdyne pirmyn atgal arba iškelkite rankas į viršų bei pasukite pečius.

2. Išlaikykite gerą laikyseną sėdėdami prie kompiuterio. Nepagailėkite pinigų gerai ergonomiškai kėdei. Jeigu jūsų kėdė nepritaikyta biuro darbui, pasikiškite mažą pagalvėlę po juosmeniu, tai padės jums nesikūprinti.

3. Naudokite atramas alkūnėms prie kėdės šonų, nes taip nukrausite įtampą nuo pečių ir rankų.

4. Įsirenkite savo darbo stalą ir kompiuterį taip, kad ekrano viršus būtų jūsų akių lygyje.

5. Sėdėkite taip, kad jūsų keliai būtų nežemiau klubų sąnarių.

6. Jei jūs vienu metu dažnai spausdinate ir kalbatės telefonu laikydami jį pečiu prispaudę prie ausies, būtinai naudokite telefono įrangą su ausinėmis ir taip išvengsite kaklo skausmų.

7. Kai kurie žmonės skundžiasi riešo ir delnų skausmais ilgiau padirbėjus su klaviatūra arba pele. Riešo padėtis yra labai svarbi gerai kraujo apytakai palaikyti jūsų delnuose ir pirštuose. Idealiai riešas turi būti padėtas ant stalo ir būti lygiagretus stalui. Galite įsigyti specialią pagalvėlę su geliu, kuri padeda nukrauti įtampą.

8. Jeigu ilgai dirbate nešiojamuoju kompiuteriu, jums reikėtų įsigyti atskirą klaviatūrą ir pelę, kad galėtumėte padėti kompiuterį ant mažos pakylos ir taip galėsite pakelti ekraną iki savo akių lygio.

9. Jeigu visą dieną dirbate sėdimą darbą, skirkite 30–40 minučių greitam ėjimui arba pabėgiojimui – tai geriausias būdas pagerinti kraujotaką kaklo ir pečių srityje bei nuimti stresą nuo visą dieną įtemptų raumenų.

Prie kompiuterio praleistas laisvalaikis mums gali papildyti bendravimą, suteikti daug džiaugsmo ir naudingos informacijos. Atsiminkite, kad visko reikia su saiku – tiek riebaus maisto, tiek alkoholio, tiek ir sėdėjimo prie kompiuterio, nes viskas dideliais kiekiais daro žalą jūsų organizmui.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"