TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŠEIMA IR SVEIKATA

Penkios alternatyvos cukrui

2015 04 07 10:08

Koks skirtumas tarp Turbinado ir baltojo cukraus? O kaip dėl medaus ir klevų sirupo? Cukraus alternatyvų dabar yra daugiau nei bet kada, todėl pats metas išmokti saldžiųjų tiesų.

Nors baltasis cukrus tebeviešpatauja, yra pakankamai priežasčių ieškoti alternatyvos. Kitokie saldikliai suteikia naują skonį maistui — ar tai būtų saldūs kepiniai, ar salotų padažai, ar kokteiliai, o kai kurie šių saldiklių net turi naudos sveikatai. Tačiau turėkite omenyje, jog ir šie saldėsiai yra papildomas cukrus, nesvarbu, koks jo šaltinis. Dėl savo sveikatos turėtumėte apsiriboti 6-iais arbatiniais šaukšteliais per dieną moterims ir 9-iais šaukšteliais vyrams.

Klevų sirupas.

Klevų sirupas: mokslininkai iš Rodo salos mums dovanojo keletą saldžių naujienų apie klevų sirupą. Jie atrado šiame sirupe tam tikrų priešuždegiminių junginių, įskaitant vieną naują, kurį pavadino kvebekoliu. Šio sirupo lašai gali pagardinti kavą išskirtiniu klevų skoniu.

Medus: jis gali suteikti maistui ar gėrimams įvairių gėlių skonių. Medus geriausiai atsiskleidžia ten, kur galima įvertinti jo subtilumą. Pavyzdžiui, įmaišytas į arbatą arba pašlakstytas ant avižinių dribsnių, plaktos grietinėlės.

Turbinado cukrus.

Turbinado cukrus: tai žaliavinis cukranendrių cukrus, kuris mažiau perdirbtas nei rudasis cukrus ir savyje turi natūralios melasos. Jį galima gan gausiai naudoti vietoje baltojo cukraus. Turbinado cukrus pagamintas iš didesnių grūdelių, kurie suteikia kepiniams malonaus traškesio, kai šiuo cukrumi pabarstytomas jų paviršius.

Melasa.

Melasa: tai viena iš senovinių ingredientų rūšių, bet ir viena geriausių, kalbant apie papildomą naudą sveikatai. Tamsios spalvos, intensyvaus skonio melasa (Blackstrap molasses) yra puikus kalcio ir geležies šaltinis (arbatinis šaukštelis suteikia 20 proc. šių medžiagų paros normos). Kepkite kepinius su melasa arba keliaukite į Mažą prerijų namelį ir užsitepkite melasos ant skrebučio.

Vienuolių vaisius.

Vienuolių vaisius (monk fruit): iš jo pagamintas saldiklis visai neturi kalorijų. Vienuolių vaisių esktraktas gaunamas iš vaisiaus, augančio subtropinėje Azijoje. Jis 200 kartų saldesnis nei cukrus. Gaminant saldiklius vienuolių vaisių ekstraktas maišomas su kitais ingredientais, pavyzdžiui, stevija.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"