TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŠEIMA IR SVEIKATA

Renkantis vaistus, lietuviams svarbiausia prekės ženklas

2013 03 27 10:56
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Lietuvos gyventojai didžiausią dėmesį skiria ne vaisto kainai ar jo natūralumui. Svarbiausias kriterijus,  į kurį pirmiausiai atkreipiamas dėmesys renkantis nereceptinius vaistus nuo skausmo – prekės ženklas.

Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas vartotojų tyrimas, kurio metu buvo analizuojami vaistų nuo skausmo pasirinkimo kriterijai.

Iš visų skausmą malšinančių vaistų savybių, darančių įtaką pasirinkimui, didžiausią dalį arba 31 proc. pasirinkimo lemia vaistų prekės ženklas. Antroje vietoje, renkantis minėtos grupės vaistus, Lietuvos vartotojams yra svarbi kaina – ji lemia 16 proc. pasirinkimo. Tablečių skaičius pakuotėje taip pat yra svarbus veiksnys –  jis sudaro 12 proc. pasirinkimo. Šiuo atveju išsiskiria dvi pagrindinės vartotojų grupės: tie, kurie ieško didesnės pakuotės, o kiti mieliau rinktųsi 1-2 tablečių pakuotę konkrečiam atvejui, kai reikia numalšinti skausmą.

„Mūsų tyrimas atskleidė, kad dauguma mūsų šalies vartotojų yra atsargūs ir pirmenybę teikia gerai žinomiems prekių ženklams. Įdomu ir tai, kad į labiausiai vaistų pasirinkimą lemiančių savybių trejetuką nepatenka savybės, susijusios su vaisto poveikiu ar sudėtimi. Tik 9 proc. apsisprendimo procese nulemia tai, kaip greitai pradeda veikti vaistas, o – 5 proc. natūralūs komponentai vaisto sudėtyje“, - teigė TNS LT projektų vadovė Vilma Jėckaitė.

Analizuojant vartotojų prioritetus, paaiškėjo, kad rinkdamiesi jie retai atkreiptų dėmesį į tai, ar be pagrindinės veikliosios medžiagos vaisto nuo skausmo sudėtyje yra papildomų natūralios, augalinės kilmės priedų, kurie gali būti naudingi organizmui. Tiesa, kai kuriems vartotojų segmentams ši savybė padidina motyvaciją rinktis vaistus nuo skausmo. Tai moterys, vidutinio amžiaus vartotojai bei šeimos su vaikais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"