TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
ŠEIMA IR SVEIKATA

Sąnarių skausmą malšina ne vien vaistai

2013 02 15 6:01
LŽ archyvo nuotrauka/Ciberžolės gydomosios savybės buvo patvirtintos ir klinikiniais tyrimais.

Mokslininkai sudarė sąrašą produktų, padedančių atsikratyti dėl artrito kylančių skausmų. Pirmoji sąraše atsidūrė ciberžolė.

Daugelis mano, kad vienintelis būdas sumažinti nuolatinį sąnarių skausmą yra vaistai. Tačiau šių preparatų sukeliamas šalutinis poveikis ilgainiui vis stiprėja, ir žala, kurią jie daro organizmui, tampa akivaizdi.

Didžiosios Britanijos mokslininkai nutarė sudaryti sąrašą maisto produktų, kurie gali sumažinti dėl artrito kylantį sąnarių skausmą ir išlaisvinti žmogų nuo būtinybės vartoti vaistus.

Pirmoji sąraše atsidūrė ciberžolė. Pastaraisiais dešimtmečiais buvo atliekami klinikiniai tyrimai siekiant nustatyti šio augalo poveikį gydant uždegimus ir vėžį. Šiandien jau ir medikų visuomenė vertina ciberžolę kaip priemonę, tinkančią ne tik profilaktikai, bet ir daugeliui ligų gydyti.

Ciberžolė labiausiai žinoma kaip prieskonis, tačiau naudingiausia ją vartoti sumaišius su riebalais ar aliejumi ir pakaitinti. Tada išsiskiria daugiausia biologiškai aktyvios medžiagos - kurkumino. Jis lemia didžiąją dalį šios žolės gydomųjų savybių.

Kitas produktas - nepasterizuotas obuolių actas. Jis turėtų būti ir nefiltruotas, taigi su nuosėdomis butelio apačioje. Prieš vartojant būtina supurtyti butelį ir išgerti vieną du valgomuosius šaukštus acto, užgeriant jį didele stikline vandens. Obuolių actą kaip priemonę nuo uždegimo reikėtų vartoti du tris kartus per dieną.

Trečios sąraše - vyšnios. Jos pasižymi antioksidacinėmis savybėmis ir padeda atsikratyti skausmo. Toliau galima paminėti ananasą, kuris turi didelį kiekį uždegimą slopinančios medžiagos - bromelaino.

Norint atsikratyti sąnarių skausmo paraleliai reikia vartoti daugiau omega-3 riebiųjų rūgščių turinčių produktų ir sumažinti omega-6 riebiųjų rūgščių turinčiŲjŲ kiekį.

Omega-3 riebiųjų rūgščių yra įvairiuose gyvulinės ir augalinės kilmės produktuose. Iš gyvulinės kilmės šaltinių pirmiausia minėtinos žuvys ir vištų kiaušiniai. Iš augalinės kilmės produktų - avokadai, linų ir kanapių sėmenys.

Riebiosios omega-3 rūgštys slopina uždegimo procesą ir nemaža dalimi yra atsakingos už mūsų sąnarių sveikatą. Be to, šių medžiagų vartojimas sergant artritu visada teigiamai veikia bendrą žmogaus savijautą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
ŠEIMA IR SVEIKATA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"