TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„airBaltic“ tapo pirmuoju „Bombardier CS300“ lėktuvų operatoriumi

2015 11 10 11:21
airBaltic archyvo nuotr. 

Kompanija „Bombardier Commercial Aircraft“ patvirtino, jog „Air Baltic Corporation AS („airBaltic“) taps pirmosiomis avialinijomis, pradėsiančiomis naudoti „CS300“ lėktuvą, kai šis bus oficialiai perkeltas į Baltijos šalis antroje 2016 metų pusėje. Latvijos oro linijos yra numačiusios naudoti 13 „CS300“ tipo lėktuvų savo veiklai su galimybe šį skaičių padidinti dar 7 vienetais.

„Bombardier CS300“ lėktuvų įsigijimas yra neatsiejama „airBaltic“ verslo plėtros ir avialinijų optimizavimo dalis. „Įgyvendindami avialinijų plėtrą ir didindami jų potencialą rinkoje, senesnius lėktuvus su reaktyviniais varikliais keičiame naujais, – sako „airBaltic“ generalinis direktorius Martin Gauss. – „CS300“ modelio lėktuvai viršijo mūsų lūkesčius, vertinant jų triukšmingumą ir šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas, o tai yra „airBaltic“ prioritetai aplinkosauginiu požiūriu. Taip pat šio tipo lėktuvai suteiks mūsų keleiviams nepakartojamą skrydžio patirtį bei papildys mūsų modernių lėktuvų liniją, kurioje jau yra 12 „Bombardier Q400“ turbo sraigtinių orlaivių“.

„Džiaugiamės galėdami patvirtinti, kad „airBaltic“ taps pirmaisiais oro vežėjais pasaulyje, naudosiančiais „CS300“ lėktuvus. Kaip viena iš inovatyviausių oro linijų, „airBaltic“ sėkmingai reformuoja savo verslą bei plečia skrydžių tinklą su „C serijos“ orlaiviais. Jie tikras efektyvumo, technologijų ir komforto derinys, – pažymėjo „Bombardier Commercial Aircraft“ prezidentas Fred Cromer. – „CS300“ modelio salono sprendimai „airBaltic“ keleiviams užtikrins komfortą ir pasaulinio lygio skrydžio patirtį.“

Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų. Taip pat bendrovė siūlo tiesioginius skrydžius iš Talino bei Rygos.

Apie „C serijos“ lėktuvus

„C serijos“ lėktuvas, reprezentuojantis našumo ir technologijų derinį, yra visiškai naujo dizaino modelis, kuris oro linijoms gali sutaupyti nuo 7,5 iki 12 milijonų dolerių per metus.

Sutelkę dėmesį į 100–150 vietų lėktuvų rinkos segmentą, „Bombardier“ sukūrė „C serijos“ orlaivį, užtikrinantį neprilygstamą ekonominį pranašumą operatoriams bei atveriantį naujų galimybių vieno praėjimo orlaivių veiklai.

Visi triukšmingumo lygio testai „CS100“ lėktuvuose parodė, jog tai yra patys tyliausi orlaiviai savo klasėje. Lėktuvo triukšmo lygis bei trumpas pakilimo atstumas idealiai tinka įvairaus tipo operacijoms. Be to, „C serijos“ lėktuvų maksimalus skrydžio atstumas pagal oficialius duomenis yra 3300 NM (6112 km.), apie 350 NM (648 km.) daugiau nei iš pradžių planuota.

Orlaivis sudegina 20 proc. mažiau kuro, lyginant su kitais orlaiviais rinkoje. „C serijos“ lėktuvo emisijoje 50 proc. mažiau azoto oksidų nei tai numato „CAEP 6 NOx“ standartas.

„Bombardier“ skyrė daug dėmesio salono dizainui, siekiant užtikrinti geriausią keleivių patirtį. „C serijos“ lėktuvų didesnės sėdynės, lentynos asmeniniam bagažui bei langai kuria neprilygstamo komforto jausmą.

„CS100“ ir „CS300“ orlaiviai turi daugiau kaip 95 proc. bendrų dalių bei tokio pat tipo reitingą. Inovatyvus „Pratt & Whitney PurePower® PW1500G“ variklis kartu su patobulinta aerodinamika leidžia orlaiviui sumažinti kuro sąnaudas, triukšmo lygį bei emisijas, taip padidinant modelio aplinkosauginius parametrus.

„Bombardier“ jau priėmė užsakymus ir pateikė įsipareigojimus dėl 243 „603 C serijos“ lėktuvų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"