TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Apple“ įsiutino automobilių rinkos senbuvius

2015 09 28 6:00
Bobas Lutzas: "Tai pinigų švaistymas vėjais". Btz.com nuotrauka

Ketvirtadienį Amerikos dienraštis „The Wall Street Journal“ pateikė sensaciją, anot kurios, brangiausia pasaulyje kompanija „Apple“ ne tik sparčiai kuria savo elektromobilį, bet ir visaip greitina procesą.

Anot publikacijos, patrigubinę plėtros vystymo skyriaus resursus amerikiečiai užsibrėžė naująjį kūrinį pristatyti rinkoms jau 2019 metais. „The Wall Street Journal“ duomenimis, dabar būsimą „Apple“ elektromobilį kuria 600 žmonių komanda, ateityje ji bus pagausinta iki tūkstančio aštuonių šimtų.

Primins miniveną

Dienraščio žiniomis, „Apple“ tyrėjai maždaug metus rengė rinkodaros kampanijas tam, kad išsiaiškintų, ar projektas bus rentabilus ir ar jis turi galimybių išgyventi. Prieita išvados, jog „Apple“ elektromobilio kūrimas turi geras perspektyvas.

Amerikos Silikono technologijų slėnio žvaigždės atstovai taip pat yra užsiminę, kad jos sukurtas elektromobilis turės miniveno kėbulą. Toks kėbulas pirmiausiai traukia šeimų dėmesį. Pats projektas yra vadinamas „Titanu“.

Įdomiausia, skelbia „The Wall Street Journal“, kad kompanijos suburtoje komandoje jau yra specialistų, kūrusių bepiločius automobilius. Pati „Apple“ teigia, kad kol kas bendrovės planuose nėra numatyta sukurti ne žmogaus, o vien roboto valdomą mašiną.

Amerikos kompiuterių gamybos milžinės planai kurti elektromobilį įsiutino rinkos senbuvius.

Tarkim, buvęs „General Motors“ bei BMW koncernų vadovas Bobas Lutzas, interviu Amerikos CNBC televizijos kanalui nesirinko žodžių ir tėškė, kad „Apple“ neturi jokių šansų konkuruoti su dabartiniais rinkos dalyviais.

"Apple" elektromobilio konstruktoriai teigia, kad jis primins miniveną./"Apple" iliustracija

Gaili svetimų pinigų

„Jeigu aš būčiau jų akcininkas, tai labai sunerimčiau, nes šiuo metu jie veikia aukšto pelningumo rinkoje, o bando žengti į žemo pelningumo verslą. Ir jūs man dabar neparodysite nė vienos kompanijos, kuri uždirbtų iš elektromobilių“, - skeptišku požiūriu į „Apple“ planus dalijosi B.Lutzas.

Maža to, BMW vadovo nuomone, „Apple“ leidžia pinigus vėjais. „Elektromobilių gamyba iš esmės yra pinigų švaistymas. Vienintelė priežastis, kodėl visi juos gamina, yra siekis tiek Europoje, tiek JAV taupyti degalus. Todėl nėra jokių priežasčių galvoti, kad „Apple“ ims ir staiga patirs finansinę sėkmę elektromobilių versle“, – teigė B.Luzas.

Jo teigimu, „Apple“ neturi jokios patirties elektromobilių akumuliatorių gamyboje. „Juos gamina specialios kompanijos, tad „Apple“, kaip ir visiems kitiems, teks akumuliatorius pirkti. Ir apskritai - nėra jokios logikos teigti, kad šiame versle patirties neturinti „Apple“ staiga ims gaminti geresnius elektromobilius nei „General Motors“, „Ford“, „Volkswagen“, „Toyota“ ar „Hyundai“. Todėl apibendrindamas manau, kad tai bus gigantiškas pinigų švaistymas. Na, bet koks gi skirtumas, toje kompanijoje dabar visi yra turtuoliai, kurie tiesiog nebežino, kur dėti pinigus. Tad niekas ir nepastebės, kaip jie „sudegins“ kokius 30 ar 40 milijardų dolerių“, – neslėpė susierzinimo BMW vadovas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"