TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Audi A3 Limousine“ - tarsi nusileidęs iš kosmoso

2013 10 22 6:00
Pagrindiniai patobulinto „Audi A3 Limousine“ koziriai – jis erdvus, taupus, maloniai važiuoja ir yra nebrangus Gamintojo nuotrauka

Vokiškiems „Audi“ markės automobiliams fizikos dėsniai negalioja – sakytum, jie būtų nežemiškos kilmės erdvėlaiviai. Tuo dar kartą teko įsitikinti bandant naująjį sedaną A3.

„Audi“ automobiliams jaučia didelę simpatiją visa Lietuva – tai liudija ir statistika. Šios markės mašinos Lietuvoje yra antros tarp populiariausiųjų – po „Volkswagen“ (VW). Portalo Autoplius.lt duomenimis, 2012 metais VW užėmė 19,7 proc. šalies automobilių rinkos, „Audi“ - 14,45 procento.

Nuo 2003-iųjų teko bandyti pačius įvairiausius gamintojo iš Ingolštato (Vokietija) automobilius. Visus juos vairuojant buvo aiškiai jaučiama filosofija, kurią kurdami naujus „Audi“ modelius nuolat pažymi konstruktoriai: Ingolštate pagamintos mašinos privalo skirtis nuo kitų „pačiomis geriausiomis technologijomis“ ir „subalansuotu sportiškumu“.

Pagal kišenę ir vidurinei klasei

Tai, kad „Audi“ kūrėjai šią filosofiją puikiai pritaikė praktikoje, gali justi bandydamas visus šio gamintojo modelius. „Audi“ taip puikiai subalansuota, jog nė nežinia, ką reikėtų padaryti vairuojant mašiną, kad nulėktum nuo kelio. Prie jo dangos automobilis tarytum prilimpa – ir išsilaiko prilipęs net tuomet, kai dideliu greičiu įveiki gana staigius posūkius ar netyčia užvažiuoji ant pakelės žvyro. Tai stebina ir žavi. Fizikos dėsniai neegzistuoja ir neseniai nuo konvejerio pradėjusiam riedėti kompaktiškam sedanui „Audi A3“.

Jis sukurtas to paties pavadinimo hečbeko pagrindu. Ingolštato gamintojai nė nebando slėpti, kad A3 automobilis, išdidžiai vadinamas „Audi A3 Limousine“, turėtų padėti pasiekti šiais metai „Audi“ užsibrėžtą tikslą – visame pasaulyje parduoti 2 mln. mašinų. Sedano prireikė žinant, jog vienose šalyse vairuotojai labiau mėgsta hečbekus, o kitose – sedanus. Maža to, prabangios klasės „Audi A3“ kainuoja tiek, kad jį gali įpirkti ir vidutines pajamas gaunantis lietuvis. Lietuvoje sedano kaina prasideda nuo 75 964 litų.

Svarbiausias koziris – mažos sąnaudos

Žinoma, tik nuo kiekvieno žmogaus skonio, polinkių ir pasirinkimo priklauso, kokį pirkti A3 – sedano ar hečbeko kėbulu. Tačiau „Audi A3 Limousine“ naudai liudija tai, kad, pavyzdžiui, jo kur kas erdvesnė nei hečbeko bagažinė – abiejose mašinose jos tūris atitinkamai yra 425 l ir nuo 365 iki 380 litrų. Akį ir simpatijas taip pat traukia pavyzdinė „Audi A3“ sedano apdaila. Jo salono medžiagos - paties aukščiausio lygio, viskas kruopščiai surinkta ir susiūta.

Bandytas „Audi A3 Limousine“, kurio ratus varo 1,4 l ir 140 AG benzininis motoras. Pagrindiniai jo duomenys toliau nuo automobilizmo esantiems žmonėms gal ir nepadarytų įspūdžio, tačiau malonumas vairuoti net ir tokio mažo darbinio tūrio variklį turinčią mašiną - garantuotas. Dėl to, kad automobilis lengvas (sveria 1,2 tonos), jėgainė, palyginti su jos darbiniu tūriu, galinga, motoras didžiausią sukimosi momentą pasiekia esant labai plačiam sūkių diapazonui.

Tačiau svarbiausia, kad 1,4 l benzininis variklis labai taupus – net važiuojant ne pačiu ekonomiškiausiu režimu kompiuteris rodė, kad mašina 100 kilometrų kelio sudegina vos 5,8 l degalų.

Dėl to jau dabar galima spėti, jog ateityje patobulintas vokiečių sedanas, ko gero, taps vienu populiariausių automobilių Lietuvoje. Tiesa, greičiausiai tada, kai į šalį šios mašinos bus atgabentos ne naujos, o jau naudotos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"