TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Audi“ atnaujina masiškiausią savo modelį

2016 04 07 7:48
Atnaujinamos "Audi A3" pirmtakas buvo pristatytas 2012 metų tarptautinėje Ženevos parodoje.  LŽ archyvo nuotrauka

Vokietijos gamintojas „Audi“ praneša atnaujiną 2012 metais Ženevos autosalone debiutavusį trečios kartos A3. Šis kompaktinis modelis yra populiariausias tarp Ingolštato gamintojo automobilių.

Pasak kompanijos pranešimo, atnaujinimų nebus labai daug. Teigiama, kad šiuo metu „Audi“ gamintojas rengia techninį atnaujinamo modelio projektą, vadovaujantis kuriuo bus atlikti nedideli išorės dizaino patobulinimai, pagausintas vairavimo pagalbininkų sąrašas bei numatyta montuoti daugiau variklių, tarp kurių bus hibridinis ir varomas suspaustų dujų. Gamintojas taip pat žada atnaujinto „Audi A3“ gerbėjams suteikti galimybę užsisakyti aukštesnės klasės automobiliams būdingą pramogų ir komforto įrangos.

Bene daugiausia dėmesio turėtų sulaukti daugybė atnaujinto A3 elektroninių pagalbininkų. Pavyzdžiui, atnaujintas modelis galės didžiuotis šiuo metu aukštesnės klasės automobiliuose montuojama naujoviška važiavimo eismo juosta programa „Audi active lane assist“. Jai padės išmanioji „Audi pre sense front“ sistema su pėsčiųjų atpažinimo ir apsaugos funkcija. Šios sistemos vaizdo jutikliai nuolat ne tik stebi priešais automobilį esančią erdvę ir prognozuoja eismo saugumui galinčias kilti grėsmes, bet ir padeda operatyviai imtis saugos priemonių.

„Audi ACC“ adaptyvinis tempomatas seniai tapo vienu iš savotiškų vairavimo pagalbininkų valdymo centrų. Jo firminė „Stop&Go“ funkcija jau ne vienerius metus padeda važinėti intensyvaus eismo miesto gatvėmis. Atnaujinto „Audi A3“ pirkėjai galės užsisakyti iki šiol aukštesnės klasės modeliams būdingą važiavimo eismo spūstyse pagalbininką, nuolat stebintį priešais važiuojančio automobilio greitį bei jo stabdymo ir greitėjimo manevrus, ir automatiškai prisiderinantį prie jo važiavimo pobūdžio, išlaikant saugų atstumą tarp jų.

Važiuojant eismo spūstyje ne didesniu kaip 65 km/val. greičiu gera kelio danga asfaltuotomis miesto gatvėmis, ši tempomato ir prie jo prijungtų pagalbininkų „brigada“ užtikrins beveik visiškai automatinį automobilio valdymą eismo spūstyse, kuriam tik labai retais atvejais prireiks vairuotojo įsikišimo. „Audi“ inžinieriai tvirtina, kad sklandus automatizuotų pagalbininkų veikimas – viena iš esminių ateities autonominių automobilių veikimo prielaidų.

Kita A3 šeimynai skirta naujovė – papildomai užsakomas kritinių atvejų pagalbininkas. Sistemai užfiksavus, kad tam tikrą laiką neatliekami jokie vairo judesiai ar kiti automobilio valdymo veiksmai, įsijungia įspėjamasis signalas. Vairuotojui nesureagavus, automatinė sistema pati imasi veiksmų saugiai sustabdydama automobilį.

Toks pagalbininkas bus nepakeičiamas tuomet, jei sutriktų vairuotojo sveikata.

Dar vienas naujas vairavimo pagalbininkas aktyviai stebės erdvę už automobilio važiuojant atbuline eiga ir įspės apie statmenai judėjimo krypčiai atvažiuojančius kitus automobilius. Ši funkcija itin praverčia išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės atbuline eiga.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"