TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

„Audi“ pristatys pirmąjį raumeningą įkraunamą dyzelinį hibridą

2015 11 30 14:00
Naujojo įkraunamo hibrido jėgainę sudaro 275 kW (373 AG) bendrąją galią ir iki 700 Nm sukimo momentą sukuriantis 3 litrų darbinio tūrio V6 formos turbodyzelinio variklio ir 94 kW galios elektros motoro tandemas. LŽ archyvo nuotrauka

Rinkoje netrukus pasirodys pirmasis pasaulyje dyzelinis įkraunamas hibridas – „Audi Q7 e‑tron 3.0 TDI quattro“. Anot gamintojo, tai prabangus, dinamiškas ir energiškai labai efektyvus didžiųjų SUV klasės atstovas, iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėjantis per 6,2 sek., dirbdamas hibridiniu režimu sunaudojantis tik 1,8 l dyzelino 100 km kelio, o važiuodamas vien elektra įveikiantis iki 56 km atstumą.

Naujojo įkraunamo hibrido jėgainę sudaro 275 kW (373 AG) bendrąją galią ir iki 700 Nm sukimo momentą sukuriantis 3 litrų darbinio tūrio V6 formos turbodyzelinio variklio ir 94 kW galios elektros motoro tandemas, leidžiantis šiam masyviam galiūnui iš vietos nuo 0 iki 100 km/val. spurtuoti per 6,2 sek. ir skrieti maksimaliu 230 km/val. greičiu. Pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC metodiką nustatyta, kad pilno degalų bako ir visiškai įkrauto 17,3 kWh talpos akumuliatoriaus įkrovos užtenka 1320 km kelio, o važiuojant vien tik elektra galima įveikti iki 56 km atstumą.

Kitas energinio aukšto efektyvumo šaltinis – pažangi temperatūros valdymo sistema, leidžianti ypač efektyviai panaudoti vidaus degimo variklio ir elektros motoro generuojamą šilumą. Tokios sistemos nėra jokia naujovė mokslo pasaulyje, tačiau, naujasis „Audi Q7 e‑tron 3.0 TDI quattro“ taps pirmuoju pasaulyje masinės gamybos įkraunamu hibridu su šia sistema.

Kelią mato į priekį

Kaip pažymima pranešime žiniasklaidai, vairuotojo darbo vietoje žvilgsnį traukia nauja automobilio valdymo koncepcija, o ypač ekranai. Standartinį rodmenų skydą visiškai pakeičia „Audi virtual cockpit“ daugiafunkcinių ekranų klasterio ir MMI jutiklinio ekrano tandemas. Abu ekranai individualiai pritaikomi vairuotojo poreikiams, o automobilio valdymas jų pagalba – intuityvus ir ergonomiškas.

„Audi Q7 e‑tron quattro“ borto kompiuterio funkcijas atlieka „MMI navigation plus“ sistema su hibridinio ir elektrinio važiavimo režimų valdymo priemonėmis, o junglumą užtikrina „Audi connect“ mobiliojo ryšio jungties modulis. Borto kompiuteris realiu laiku apdoroja geografinės automobilio buvimo vietos nustatymo duomenis ir sudaryto maršruto informaciją, parinkdamas optimalų hibridinės jėgainės veikimo režimą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"