Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

„Audi Prologue“ demonstruojamas „Design Miami“ dizaino parodoje

 
2014 12 04 17:20
Koncepcinio kupė "Audi Prologue" dizainas - veržlus, solidus, leidžiantis lengvai atpažinti būdingas vokieičių markės automobiliams linijas.   Gamintojo nuotrauka

Nuo gruodžio 3 iki 7 dienos Majamyje (JAV) šurmuliuoja jau dešimtoji dizaino mugė "Design Miami". Vokietijos "Audi" gamintoja joje parodė koncepcinį "Prologue".

Koncepto kėbulo dizainą sukūrė naujasis "Audi" vyriausiasis dizaineris Markas Lichtė. Neseniai įvykusiame Los Andželo autosalone pirmą kartą pristatytas koncepcinis "Prologue" – naujojo dizainerio „vizitinė kortelė” ir kelrodis būsimiems pirkėjams, rodantis, kokie dizaino elementai bei pokyčiai vyraus būsimųjų serijinių automobilių išvaizdoje.

Prestižiniame "Design Miami" dizainerių sąskrydyje "Audi" bendrovė – ne naujokė. Vokiečių gamintojo dizaino dirbtuvėse sukurti eksponatai čia demonstruojami beveik kasmet. Nuo 2006–ųjų "Audi" tapo dar ir viena iš pagrindinių parodos rėmėjų.

Praėjusiuose "Design Miami" sąskrydžiuose Audi bendrovę atstovavo daugelis garsių dizainerių, architektų, dailininkų ir kitos srities kūrybos specialistų iš viso pasaulio. Tai Moritzas Waldemeyeris, Mirko Borsche, Bjarke Ingelsas, Clemensas Weisshaaras, Reedas Kramas, Timas Johnas ir Konstantinas Grcicius. Jų darbai ne visuomet ir nebūtinai buvo susiję tiesiogiai su automobiliais. "Audi" dizaino vardu yra „kalbėję” baldai, biuro aksesuarai, meninės instaliacijos, kitoms parodoms skirtų paviljonų brėžiniai, maketai, scenografija ir pan.

„Design Miami” - puiki proga pristatyti naują dizaino kalbą platesnei, nei automobilių mėgėjai, auditorijai. Naujasis Audi dizaino šūkis „The force within” kaip niekad gerai perteikia žinią, kurią mes norime skleisti pasauliui savo naujomis automobilių dizaino kryptimis” – sako "Audi AG" automobilių eksterjero dizaino vadovas Andreasas Mindtas.

„Naujasis M. Lichtės kūrinys puikiai dera su kitais „Design Miami” eksponuojamais objektais – architektūros sprendimais, naujoviškais interjerais ir pan. Visa tai leidžia daryti drąsias prielaidas, jog naujoviško dizaino "Audi" automobiliai puikiai atrodys ir nuolat besikeičiančioje urbanizuotoje miesto aplinkoje bei deramai reprezentuos pagrindines "Audi" dizainu perteikiamas firmos vertybes – nuolatiniu ilgamečiu darbu sukurtą nepakartojamą naujumo ir atpažįstamumo derinį” – sakė kompanijos marketingo komunikacijos vadovas Giovanni Perosini.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"