TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

"Audi Q3": moteriškas žavesys ir vyriška jėga

2015 07 29 6:00
Visureigis "Audi Q3" posūkius įveikia ne blogiau negu GTI kategorijos lengvoji mašina.  Gamintojo nuotrauka

Iki šiol kiekvienas „Audi“ bandymas būdavo tarytum susidūrimas su nauju pasaulinės inžinerinės minties stebuklu. Ne išimtis - ir pasivažinėjimas atnaujintu kompaktiniu visureigiu Q3.

Bene labiausiai žavi šios vokiškos markės mašinų savybė kelyje paminti fizikos dėsnius. Net lekiant didžiuliu greičiu „Audi“ tarytum prilimpa prie asfalto dangos, ir automobilio negali atplėšti nei staigūs posūkiai, nei reljefo nelygumai. Ankstesnės laidos kompaktiškas miesto visureigis buvo neįtikimai puikus, tačiau automobilių gamintoja iš Ingolštato (Vokietija) vis tiek rado ką patobulinti.

Vėju - pro A. Smetonos gimtinę

Atnaujinto „Audi Q3“ dyzelinis variklis gali pasigirti papildomomis 6 AG, tad dabar po jo gaubtu šėlsta 183 „arkliai“. To užtenka, kad tiesioje automagistralėje pasijustum tarytum koks populiariausių Amerikoje lenktynių „Nasqar“ pilotas, o važiuodamas vingiuotu plentu – žiedinių lenktynių meistras. Skriejant automagistrale Vilnius-Panevėžys ir „VIA Balticą“ prie Ramygalos jungiančiu plentu, pro pirmojo Lietuvos prezidento Antano Smetonos gimtinę Užulėnį, staigių posūkių ir lankstų netrūksta, bet juos visureigiu „Audi Q3“ galima įveikti lengvai lyg serijine GTI kategorijos mašina.

Į atnaujintą Q3 montuojamas ir benzininis 2 l darbinio tūrio variklis. Šis ankstesnės laidos visureigio motoras galėdavo pasiekti maksimalių 170 AG ir 211 AG, o dabar atitinkamai - 180 AG ir 220 AG. Skelbiama, kad atnaujinto Q3 varikliai, palyginti su pirmtako, yra vidutiniškai 10 proc. taupesni. Techninės specifikacijos dokumentuose juodu ant balto parašyta, kad LŽ žurnalisto bandytas modelis, turintis dyzelinį variklį, mieste šimtui kilometrų nuvažiuoti sudegina vidutiniškai 6,4 l, užmiestyje – 4,6 l dyzelino, o vidutinės visureigio degalų sąnaudos yra 5,3 l/100 km kelio.

Subalansuota jaunatviškiems

„Audi“ atstovė Lietuvoje bendrovė „Keturi žiedai“ patikėjo Q3 vairą pilnu baku dyzelino. Kompiuteris rodė, kad galiu neužsukdamas į degalinę įveikti 880 kilometrų. Važiavau visiškai netaupydamas (juk bandymas!), tačiau degalų ir atstumo, kurį nuriedėjus turėjo pradėti baigtis dyzelinas bake, rodmenys krito labai nenoriai. Rezultatas – iš viso įveikiau 740 km, o kompiuteris rodė, kad galiu dar nuvažiuoti 220 kilometrų. Tikrai širdžiai miela matematika.

Atskirti atnaujintą modelį nuo ankstesnio lengviausia pagal automobilio priekyje plonesnius tapusius priekinius žibintus ir horizontalias plastikines juostas ant radiatoriaus grotelių. Pirmtako grotelės buvo papuoštos šachmatų lentos principu išdėstytomis juostomis. Kiti visureigio dizaino pakeitimai - minimalūs. O kam ką nors keisti, jei modelis ir taip labai vykęs?

Nuo kitų "Audi" visureigių - Q7 ir Q5 - "trečiukas" skiriasi mažesniais gabaritais. Tai, sakytum, kužda į ausį, kad miesto visureigis pirmiausia lyg ir skirtas moterims, ypač toms, kurios yra jaunatviško būdo. Tačiau dėl puikios dinamikos, patikimumo "Audi Q3" lengvai pavergia ir daugelį vyrų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"