TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

"Audi Q7" turės kuo nustebinti

2015 05 12 6:00
Galingiausias antros laidos "Audi Q7" turi 333 AG.  Gamintojo nuotrauka

Erdviausias salonas iš visų miesto, vadinamųjų SUV klasės, visureigių, palyginti su pirmtaku, 28 proc. sumažintos degalų sąnaudos, net 325 kg mažesnis automobilio svoris, visi varantieji ratai ir įdomūs pavaros mechanizmo sprendimai.

Taip skambiai Vokietijos koncernas "Volkswagen" reklamuoja naująjį antros laidos "Audi Q7". Vokiečiai tikrai turės kuo nustebinti markės gerbėjus. Pavyzdžiui, naujasis "Audi Q7", turintis 3 l TDI dyzelinį variklį, sveria vos 1995 kilogramus. Anot gamintojo, tai lengviausias visureigis iš visų tokius pat duomenis turinčių savo klasės transporto priemonių. Q7 tapo lengvesnis dėl kėbulo, rėmo ir važiuoklės gamybai naudojamų lengvų lydinių, pažangesnės jų suvirinimo technologijos. Mažesnis automobilio svoris reiškia ir mažesnes degalų sąnaudas, mažesnį išmetamą anglies dioksido kiekį.

Visureigio gerbėjai galės rinktis automobilį su vienu iš dviejų trijų litrų darbinio tūrio agregatų. Visureigis, turintis 333 AG benzininį 3 l TFSI, iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6,1 sek. ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį. Mašina, kurios ratus suka 3 l TDI dyzelis, šimto kilometrų per valandą greitį sugeba pasiekti per 6,3 sek., maksimalus tokio visureigio greitis - 234 km/val. Vidutinės benzininio variklio degalų sąnaudos - 7,7 l/100 km, dyzelinio - 5,7 l/100 km.

"Volkswagen" taip pat atskleidžia, kad 2016 metų pradžioje "Audi Q7" šeimyną papildys įspūdingas "Audi Q7 e-tron quattro". Tai bus pirmasis pasaulyje dyzelinis SUV klasės įkraunamas hibridas su "quattro" visų varančiųjų ratų pavara. Judesį šiam modeliui suteiks 373 AG bendro pajėgumo dyzelinio ir elektrinio variklių tandemas, galintis pasiekti 700 Nm sukimo momentą.

Vertinant pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC degalų sąnaudų nustatymo metodiką, "Audi Q7 e-tron quattro" 100 km kelio nuvažiuoti sunaudos 1,7 l dyzelino, o jo tarša tesieks 46 gramus anglies dioksido kilometrui. Važiuojant vien tik elektra, kartą įkrovus akumuliatorių visureigis sugebės nuriedėti iki 56 kilometrų.

Pasak vokiečių pranešimo žiniasklaidai, naujajame "Audi Q7" yra įdiegta gausybė naujausių technologijų. Tarkim, "Audi virtual cockpit" pavadintas skaitmeninis rodmenų masyvas keičia įprastą skalių rinkinį ir visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnio į informacinio kompiuterio ekraną.

Nors naujasis prietaisų skydas leidžia visiškai atsisakyti įprastos, borto kompiuterio veikimu pagrįstos automobilio informacinės sistemos, jutiklinė MMI sistema išliko. Sėdinčius ant užpakalinės automobilio sėdynės keleivius linksmina specialus "Audi" planšetinis kompiuteris, leidžiantis valdyti daugumą garso ir daugialypės terpės pramogų funkcijų, o su "Google Android Auto" ir "Apple CarPlay" suderinama naujoviška mobiliųjų telefonų jungtis užtikrina neprilygstamą junglumą ir sparčias bei tikslias interneto paslaugas bei pramogas.

Gamintojai atkreipia dėmesį, kad šiuo metu naujasis "Audi Q7" – daugiausia pasaulyje išmaniųjų vairavimo pagalbininkų turintis automobilis. Vairuoti padeda prisitaikantis tempomatas, degalus taupo vadinamasis energinio efektyvumo pagalbininkas, buksyravimo pagalbininkas padeda vilkti priekabą, atitinkami prietaisai padeda manevruoti, važinėti mieste, įveikti spūstis.

Įveikti sudėtingas sankryžas padės visiškai naujas eismo pagalbininkas, fiksuojantis eismą skersai kertamose gatvėse ar keliuose, o pavojingose situacijose pasiruošęs pagelbėti ir avarinis stabdys.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"